søndag den 16. januar 2011

The Rose Pump in red

ENDELIG ENDELIG ENDELIG! ...Nej ikke endelig til jeg er færdig med min forberedelse til skandinavisk eksamen (der har jeg stadig lidt vej endnu :/) og nej ikke endelig til at jeg er i Århus igen (for det var nu også dejlig at være  Hjørring) og heller ikke endelig til at min åndsvage computer er holdt op med at hakke og være uendeligt langsom (det er den stadig) - Men ENDELIG til at jeg læser noget spændende litteratur med studiet... Endelig en spændende roman som faktisk står på læseplanen. Fedt fedt fedt, Menneskehavn af John Ajvide Lindqvist kan varmt anbefales :) 


Nå men så til weekendens sko her :) De smukke og fantastiske røde stiletter her er naturligvis fra Bianco. Og hvilken Bianco klassiker de altså er! The Rose Pump.... Som den kvikke læser nok har bemærket, så har jeg også denne smukke stilet i kobaltblå og mørk lilla :) How lovely.... 


Jeg har brugt den smukke sko en del og er helt solgt til den røde farve. Senest var til julefrokost 2. juledag hos min smukke moster Anette og også juleaften med min vidunderlige familie <3 


Min smukke moster bor forresten i Grindsted som er en mindre by i Sønderjylland. Det er endnu et dejligt sted hvor flere af mine barndomsminder finder sted. Min moster har med min kære onkel Jørn, 3 dejlige sønner; Mine søde fætre! Og den ældste af de 3 drenge er jeg så heldig at se lidt mere til, nu hvor vi begge bor i Århus :) Det er altså skønherligt. Vi alle sammen ses også næste weekend til min kære søde fars 50-års fødselsdag :) Iiih hvor jeg glæder mig :) 

So long for now :) See you tomorrow I recon... 


Min bølle af en søster havde for en kort bemærkning
 lige snuppet mine julesko

1 kommentar: