mandag den 17. januar 2011

Rød lak og Golden Globes

Så blev der vis lige tid til en lille puster fra min spændende læsning! Jeg siger det bare lige igen; Menneskehavn af John Ajvide Lindqvis kan varmt anbefales!

Dagens stiletter er et par røde wonders (som de fleste røde sko). De er faktisk fra Graceland (shh...) - men jeg syns nu altså at de er så frække - den lidt dybe røde farve, kombineret med lak og de søde detaljer indvendigt gør altså disse par Gracelands til nogle af mine favoritter :) og så er de oven i købet udmærket at have på :)

De fine stiletter skal også snart tages i brug igen :) I dag har min søde far fødselsdag - han fylder rundt! 50 år! Og et stort tillykke skal der lyde herfra! Og i den forbindelse skal jeg til stor fødselsdag i den kommende weekend :) Jeg glæder mig rigtig meget og skal være rigtig fin ;) Jeg har nemlig en lækker ny kjole jeg skal have på :) Kjolen fik jeg i julegave af min dejlige kæreste :) og stiletterne her er vis perfekte dertil :) JEG GLÆDER MIG! 

Apropos kjoler så er det jo værd lige at nævne de mange smukke kjoler til Golden Globe uddelingen. Jeg mener, at Sandra Bullock og Julia Styles løber af med titlerne som aftnens smukkeste kjole. Og dertil vil jeg lige tilføje - hold da fast, hvor var der mange ugly dresses til uddelingen i år? Hvad pokker sker der for det? Et lille tillykke skal også lyde til Susanne Bier for hendes Golden Globe - men med en lille næse for hendes grimme taske! Det er vis en ommer... Heldigvis blev den skiftet ud med en Golden Globe senere på aftenen :) Og hold nu op hvor både Angelina Jolie og Tilda Swinton lignede et par gamle koner i deres dresses - whats up with that!? Kom igen de damer.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar