onsdag den 19. januar 2011

Reds from Italy

Kender I det der, når al produktivitet bare forlader kroppen og ikke mindst hovedet? Bare sådan som luften der forlader en ballon? Sådan har jeg det i hvert fald lige nye... Jeg orker ikke mere skandinavisk eksamen! Godt der er ovre imorgen... Kryds alt hvad der kan krydses for mig! 

Any ways - a little break from the studies and a little time for my shoes :) 
De fine røde stiletter til venstre er fra Italien og er af mærket Viola C. De er så fine syns jeg og very Sex and the City the early years.
Hælen er desværre ikke så høj, 6 cm eller noget i den stil og de sidder ikke så godt fast på mine fødder :/ Øv... Jeg overvejer lidt, om vores veje skal skilles, for jeg bruger ikke rigtig de fine stiletter mere - men beslutningen kan jeg ikke rigtig få taget. Eih. Tænke tænke... 

Nå jeg tror jeg vil tilbage til min eksamens forberedelse nu. God onsdag aften... og held og lykke til MIG og resten af de stakkels nordisk studerende der skal til eksamen imorgen... uuuh....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar