mandag den 3. januar 2011

Lak sandaler fra Bianco

JEG ER SYG! ØØØØØØV! Åååh jeg hader simpelthen at være syg. Hele dagen har været total spild af tid, jeg har absolut intet udrettet :( øv øv øv øv øv... Lad mig blive rask til imorgen!

Meeen et lille blogindlæg kan det vis blive til, mens panodilerne virker lidt endnu :)

Dagens sko er et par sandaler fra Bianco :) det er vis 3 sommere gamle. De fandtes dengang i den fine lyserøde farve, græsgrøn og sort. Alle i lak :) Det var i begyndelse af lak-æraen og derfor var de både fancy og søde :)

Sandalerne bruger jeg stadig engang imellem og jeg synes de er søde til mange ting :)
Til sommer kan jeg måske finde på, at bruge de fine sandaler sammen med en søde bluse og opsmøjede bukser. Blusen kunne være i stil med denne søde lyserøde sag fra H&M's nye forårskatalog! Toppen findes desuden også i sort, hvid og blå - og specielt den blå er rigtig fin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar