mandag den 10. januar 2011

Love of my life

5 down - 5 to go! Den skandinavisk eksamen trækker tænder ud! føj... men jeg er dog ved godt mod, jeg skal nok klare den :) I dag har jeg været sammen med min skønne læsegruppen og derfor er jeg sikker på, at det hele nok skal gå :) Så nu holder jeg lige en lille pause her sammen med bloggen og min søde kæreste som ligger her ved siden af mig ;) ...men han spiller bare playstation (Snooork)

De smukke, fantastiske og skønne sko her har faktisk masser med min kæreste at gøre :) Jeg har nemlig fået dem af ham :) Er han ikke sød? det er han faktisk. Og jeg fik dem i adventsgave af ham i 2009 :) Det var mens Tobias aftjente værnepligt hos den Kongelige Livgarde i KBH (i 8 fucking mdr.!) - så vi så ikke hinanden så meget. Vi havde været en tur i Aalborg hvor jeg naturligvis var faldet head over heels in love i disse smukke stiletter. Desværre trykkede December økonomien og jeg måtte efterlade dem i butikken :( Men heldigvis hoppede min opmærksomme kæreste af toget i Aalborg, næste gang han skulle til KBH og købte de smukke sko til mig :) Mmh det er vis det man kalder ægte kærlighed :) 

Stiletterne her er købt i den fantastiske skobutik Vivaldi i Aalborg. De er af mærke Anne Michelle og er skønne at have på. Jeg elsker det elegante look og den smukke farve :) Aaah dem må jeg have på igen snart. 

Til Blå Fest med Tobias under hans værnepligt



.

1 kommentar:

  1. Fantastiske! Jeg ved egentlig ikke hvor udbredt Anne Michelle er, men det er faktisk nogle ret så bedårende sko, der kommer af det label. Havde et par dejlige strappy guldsandaler derfra engang. By the way, jeg smutter hjem i morgen! Er spændt på at skulle bo med mine nye flat mates:) Held og lykke med den skandinaviske eksamen!! I miss you!

    SvarSlet