mandag den 13. december 2010

Lidt Barbie...

Iiiii dag er det min kærestes fødselsdag! Hurra hurra hurra! Sikke en god gang hygge kæresten og jeg har haft i dag :) Min dejlige kæreste fylder nemlig i dag 21 år og det har jeg fejret så godt jeg kan :)
Imorgen er det min tur og jeg glæder mig! Men indtil da, skal der lyde et kæmpe tillykke til Tobias fra mig :)

Og så til dagens sko. De lækre lyserøde sko er fra Bianco. Det er skind både indvendigt og uden på så de er altså lige så lækre som de muffins jeg er ved at bage til hold 3 ;)
Farven er jo skøn! - Er lyserød ikke altid det :)? Og det shiny look gør dem bare så fine! + sløjfe; sødt sødt sødt! Lidt barbie, det kan jeg da godt se ;) men gør det dem mindre elskværdige? det tror jeg ikke ;)
De fine pumps er lavet i lyserød, sort og rød og er stadig at finde i bianco butikkerne :)

Vælger du, at investere i et par fine lyserøde sko som mine - så vær lige lidt forsigtig med, hvad du sætter dem sammen med ;) det er enten fab eller fiasko men så specielle (MEN FINE!) pumps som disse :)

Og så til Mit urealistiske julegaveønske
Når man har så sød og dejlig en kæreste som jeg har - så er der jo ikke så meget mere at ønske sig :) Men SKAL jeg absolut finde et eller andet, så kunne det jo f.eks. være denne smukke, klassiske og samtidigt meget moderne kjole fra den fantastiske og desværer afdøde Alexander McQueen. Kjolen er af uld og er derfor også lækker varm :) den står til ca 3.792 kr. sat ned fra ca. 12.321 kr. pyyh..
Den specielle men fantastiske designer Alexander McQueen begik i februar 2010 selvmord efter et hårdt år med død blandt venner og familie. Han efterlod sig et fantastisk designerskab men nogle af de smukkeste og mest kreative kjoler verden nogensinde har set - som mange celebs også var vilde med, heriblandt Sarah Jessica Parker, Janet Jackson og hans gode veninde Helena Rubinstein.
Alexander McQueen mærket føres fortsat videre af et stort design team. Ta' et smut forbi http://www.alexandermcqueen.com/ og se hans fantastiske kreationer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar