lørdag den 4. december 2010

Endnu et par ballerinaer

Så blev Aladdin og jeg endelig færdige med vores skriverier. Desværre blev det til 1500 anslag for meget, så jeg må til at slette - men for nu, så holder jeg altså pause :)

Imens kan jeg skrive lidt om de små fine ballerinaer her. For lilla ballerinaer det måtte jeg jo have for de 2 -3 år siden hvor lilla for alvor brød igennem. Ballerinaerne er fra H&M og har max kostet 100 kr. - desværre føles de derefter :/ De er alt for stive til mine fusser ihvertfald - så de bliver ikke brugt så meget mere. Og skal sandheden frem, så er de også kommet til salg på trendsales.dk :) Men vil man bruge ballerinaerne så kan de jo bruges til mange søde ting, bl.a. fine hvide sommerkjoler.

Men nok om ballerinaer og nu til Mit urealistiske julegaveønske
Den 4. decembers julegaveønske blev endnu et par stiletter. Denne gang et par monogrammer fra Louis Vuitton. Hvem kan stå for sådan et par elegante og klassiske shoes? ikke jeg ihvertfald. Desværre har jeg ikke lige 4.095,71 kr. til overs så det må blive en anden god gang. Men det er altså bare fransk design når det er aller bedst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar