onsdag den 29. december 2010

Pinks from Paris

Så gik endnu en dag mellem jul og nytår ... og igen fik jeg tid til at blogge :) Denne gang fra min kære kærestes computer, da min absolut ikke samarbejder i dag :/ 
Jeg går og glæder mig til nytår :) Jeg skal til fest her i Århus, ved 2 kjempe fine mennesker sammen med masser kjempe fine gæster :) Og den skønneste Julie og jeg skal gøre os smækre lækre sammen - så det skal nok blive godt! Men tro det eller ej, så er nytårs skoene ikke på plads endnu... Foolish - yes, I know!

Selv om jeg glæder mig til nytår, glæder jeg mig altså også til sommer (som nogle måske gættede ud fra gårsdagens blogindlæg) - og da Spring 2011 kataloget fra H&M så dumpede ind af døren, ja så glæder jeg mig altså bare endnu mere :)

Dagens sko er også meget sommerish (de er i hvert fald for kolde til vinter!). De er købt i Paris for mange år siden, omkring 8 år faktisk. De er af mærket Bata?? Men søde det er de og med hjem det skulle de ;) Jeg har egentlig også brugt dem en del, desværre bliver det ikke til så meget mere. Men åbne stillet sandaler er nu altid smukke og klassiske. De er godt nok til salg på trendsales, men skulle jeg lige smutte i dem en lille tur, så skulle det da være til denne smukke shortsedragt fra H&M's nye spring collection :) Den findes også i en lækker sandfarve - meeen jeg falder nu for den lyserøde alligevel :)

Og nu til en lidt trist (but it was for the best) nyhed.. Jeg har solgt et par sko. De fine lyserøde til højre fra Bianco. Stiletterne og jeg var simpelthen vokset fra hinanden og i går tilbød en sød pige så at adoptere dem via trendsales. Vink pænt farvel - jeg håber de bliver glade for deres nye hjem. Det betyder at jeg nu kun har 13 par lyserøde/pinke sko. Men skosamlingens total-number falder dog ikke.. I dag er der nemlig også flyttet et par nye støvler ind i samlingen min :) og derfor bliver min skosamling altså på en total of 122 par :) Is it not nice :)?
Farvel til de fine stiletter, de nåede aldrig bloggen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar