søndag den 5. december 2010

The Rose Pump in Purple!

ENDELIG! My masterpiece is done! Eller masterpiece, eksamensopgave ihvertfald - endelig er min kamp med Oehlenschläger og Aladdin færdig :) Så er det bare at vente på en bedømmelse.
Foruden mine sidste anstrengelser med Aladdin har jeg i dag jobbet i Bianco Bruuns :) OG DET VAR BARE SÅ HYGGELIGT! En dag med en masse gaveindpakninger og søde Sisse, så bliver en søndag altså ikke meget bedre ;)

Og dagens høje høje stiletter er også fra Bianco ;) - Den kvikke og trofaste læser vil hurtigt opdage, at jeg også ejer denne smukke model i kobalt blå. Artikel her. Stiletterne har en hæl på omkring 12 cm og gør sig godt til sorte og lilla kjoler. Skulle de mon få chancen for en lille julefrokost i år? hmm det vil jeg ikke udelukke :) 

Som sagt har jeg også den smukke model i kobalt blå - men jeg har faktisk én til farve ... så følg med, hvis du vil vide hvilken det er :)

Bababah og nu til Mit urealistiske julegaveønske
Til dagens urealistiske julegaveønske har jeg valgt at se mod Danmark og er smuttet en lille tur forbi Day by Birger Et Mikkelsen. Og iiih hvor er det altså et dejligt mærke. Prisklassen er faktisk heller ikke så slem, selv om den ligger inden for en af de højere, når det kommer til danske designer brands. Mit ønske hedder i dag night care - og det passer nok godt med jeg snart skal til at se mod sengen :) Det er en fantastisk faconsyet blazer fra Day til 1.995,- .. Hmm skulle man tage sig sammen og spare sammen til sådan en lækker en ? Lækker det er den ihvertfald :)
Godnat og glædelig 5. december :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar