tirsdag den 30. november 2010

De smukkeste sko :)

Efter en lang, stressende men god dag på arbejde i Bianco Bruuns er jeg nu klar tl at blogge lidt om mine sko :)
Lige nu sidder kæresten og jeg og hygger med hjemmelavet konfekt ... UUUUHM...

Og konfekten er vis lige så lækker som mine smukke lilla sko til højre :)
Stiletterne her er fra et mærke som hedder Blink - det forhandles i Vivaldi i Aalborg hvor stiletterne er købt :) IGEN BLIVER JEG LIGE NØDT TIL AT SIGE: VIVALDI I AALBORG ER FANTASTISK!

Den smukke lilla farve tager sig rigtig godt ud i det fine satin, sølv hælen, ankel remmen og de fantastisk flotte fjerdbolde foran gør stiletterne her HELT guddommelige! waaaau!
Jeg vil bruge de fantastisk flotte stiletter med en neutral kjole - i lilla eller sort :) eller måske hvid? Hvis jeg havde en fantastisk hvid kjole - jeg har 2 hvide kjoler, men lige pt. er de ikke helt optimale... Derfor er jeg NØDT til at gå ind på http://goddiva.co.uk/ og bestille en ny :) når nu jeg alligevel skal have nytårskjole derinde fra :) Jeg glæder mig allerede til at modtage de fine kjoler!

Til de flittige læsere af min blog, kan I glæde jer til, at jeg imorgen og resten af December begynder på et nyt tiltag til min blog :) ... Nemlig urealistiske julegaveønsker :) Kender I ikke de der ting, som er fantastiske men åndsvagt dyre? Det gør jeg ihvertfald - og i hele December, vil jeg komme med bud herpå... følg med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar