onsdag den 17. november 2010

De mest perfekte hvide sandaler

Wuuusch - lejligheden er rengjort, muffins er i ovnen og jeg er klar parat til at blogge inden mine muffins skal ud igen og spises af en kageglad kæreste ;D ikke dårligt...

Sandalerne i aften er for en gangs skydl fra... Bianco! De er fra i sommers og jeg er altså bare helt vild med dem!
Sandalerne findes i sort og hvid og er smukke i begge farver!
Hælen er skøn at daffe rundt på og ankelremmen er smart og smuk på én gang :)

Jeg brugte dem til... ALT! De er fede til til-knæet-shorts i alle farver og en smuk hvid bluse eller top. Men ligeledes er de smukke til alverdens lækre sommerkjoler. Jeg brugte dem meget sammen med en vidunderligt smuk Costumemade kjole jeg investerede i. Kjolen er skjorteblå, halvlang, krøllet og yderst elegant - den lå til 1000 kr. men den er bestemt også alle pengene værd!

Det var 8 par hvide shoes :) imorgen fortsætter jeg, denne gang med mine kondi sko - det er nok ikke det mest spændende fodtøj i hele verden... men jeg ser hvad jeg kan finde på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar