tirsdag den 2. november 2010

Perfection

ØV! Så fandt jeg ud af, at der også er sure kunder i Århus :( Og jeg som troede de havde bosat sig i Hjørring hele bundtet! - ØV ØV ØV ØV ØV - Sådan en sur kunde kan bare ødelægge heeele min dag - excuse my language men fuck en sur kælling.
MEN heldigvis var jeg på arbejde med min søde kollega Monique :) og så gik det hele jo alligevel :) Gode kollegaer er altså guld værd.

Skoene i dag er tilfældigvis fra BIANCO :) Mon de er ved at være 2 år gamle? det tror jeg faktisk. Men de er jo sådan nogle klassikere som aldrig helt går af mode :)

Skoene her har jo detalje på detalje på detalje! Primært er skoene i en hvidguld farve som er smuk smuk smuk - og passer til ALT, både sølv og guld! Dernæst har skoene en fantastisk hælhøjde - 10 cm, ikke for høj ikke for lav :) Desuden er de betrukket med slangeskind flere steder - og det ser bare godt ud! og ikke at glemme, er de smukke sten foran som både er smukke hvide men også dybe blå :) Mmmh perfection when its best :)

Min kæreste og jeg til Blå Fest
i Horsens 2009.
Disse sko vækker også gode minder :) Da jeg den anden dag snakkede om skoene, som jeg havde på til festen inden blå fest .. Ja så kan jeg nu fortælle jer; at dette er skoene jeg havde på TIL BLÅ FEST :) Et billede siger mere end 1000 ord - men piger og drenge, disse sko gjorde sig fantastisk til en lyserød smuk gallakjole og krøllet hår :) samt hvidguld smykker :)
Mmmh de minder :) jeg tror, jeg drømmer mig væk nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar