torsdag den 18. november 2010

Sporty One

Så kom dagen hvor jeg nåede til mine kondi sko. Heldigvis har jeg kun 2 par kondisko - for det er ikke mine ynglings slags sko ;)

Det her er mine gamle tennis sko :) De er fra Adidas... Jeg gik nemlig til tennis en overgang - og det er jo en kanon sport! Tennis er en af de få sports foruden dans, gymnastik og golf hvor man kan tillade sig, at have nederdel eller kjole på :) Og det synes jeg personligt er en god ting! Jeg er nemlig ikke helt vild med sports shorts - de er mildest talt ALT andet end feminine...

Stella McCartney designede i 2007 en kollektion for Adidas. Kollektionen forhandles stadig på nettet og i sportsbutikkerne. Desuden var danske Caroline Wozniacki model til tennis kollektionen - ikke dårligt ;) og så vidt jeg kan se på kollektionsbillederne, vejede hun vis lidt mindre i 2007 end på nuværende tidspunkt. Stakkels, søde Caroline har nemlig taget lidt på de seneste par år - og ikke at der er noget galt i det, selv om det ikke er så pænt... Meeeen, jeg forstår bare ikke, hvordan man kan være sådan lidt rund i kanterne, når man dyrker så meget sport som hun gør... Makes me wonder; om jeg nogensinde får smidt de 5 ekstra kilo når nu jeg ikke dyrker mere motion end et par gange om ugen og den hårde cykeltur op af Ny Munkegade hver morgen.

Seneste skud på stammen for gæstedesignere inden for sportsfashion er forresten Alexander McQueen for Puma - Heller ikke dårligt!

Inden jeg slutter vil jeg lige hurtigt sige, at foruden Stella McCartneys adidas kollektion findes der efterhånden rigtig mange fine bud på smart sportstøj - og der er derfor ingen undskyldning for i dag, at ligne lort når man dyrker sport. (Psst - i alle prisklasser)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar