torsdag den 28. oktober 2010

De fedeste kilehæle

Pyyh, efter en turbulent dag med både op- og nedture kan jeg nu så småt puste ud i min sofa :)

Skoene her er faktisk de nyeste sko i min skosamling - hvis det ikke var fordi jeg lige har fået nye støvler i dag :) Som min kæreste faktisk har betalt :) - Så det var jo sødt af ham :)

Skoene her er rimlig nye i min skosamling, men har været i bianco butikkerne siden sensommer 2010. Modellen findes i sort, grå og hvid. Jeg har aldrig set den hvide "live" - men de 2 andre farver kan jeg love jer er smukke! Jeg var også meget i tvivl om det skulle være den sorte eller den grå - men den grå vandt altså mit hjerte.

Skoene er af læder og er derfor fantastiske at have på! Jeg har kun haft dem på én gang - men jeg ser frem til at bruge dem mange mange gange :)

Jeg er lidt ærgelig over det ikke er sommer lige nu, for jeg ville elske, at bruge dem sammen med smukke sommerkjoler, for at gøre looket både sødt og råt på en gang :) Men heldigvis kan jeg jo kombinere de fede kilehæle her, med smarte festkjoler. Jeg vil bruge dem til sorte kjoler og vilde sølvsmykker eller yndige nudecolors kjoler :)

Generelt er disse sko jo bare fantastiske til alt der har med nudecolors at gøre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar