lørdag den 16. oktober 2010

10 par dejlige blå sko

Efter en dejlig lang dag med shopping i selskab med verdens bedste svingerinde nyder jeg nu et fantastisk dobbeltafsnit af Grey's Anatomy sammen med svingerinden og lillebror ;) det er bare hygge!

Der er jo simpelthen kommet så mange lækre strik rundt omkring i Århus' fine butikker :) Det er slet ikke til at vælge! Og blazere ... uuh dem kan jeg bare ikke få nok af!

De fine sko har dog ikke noget med hverken strik eller blazer at gøre - det er vis en lille sommersandal, men jeg holder nu på, at den fortsat kan bruges i byen her i de koldere tider ;)

De er fra Bianco og er købt i sommers - de er fantastiske at have på! De mange remme gør, at de har et rigtig godt hold på foden og så kan man jo danse hele natten i dem. De er fantastiske med en kort, hvid nederdel og en lang, skjorteblå skjorte :) Jeg ser allerede frem til, at danse til god musik i lange sommernætter igen ;)

Men people, det var alle de blå sko jeg ejer ... 10 par :) og det er jo 10 deeeejlige par! Jeg elsker bare blå sko og generelt farven blå er jo vidunderlig, specielt til os blondiner ;) ... Imorgen går jeg videre til de brune sko ;) følg med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar