onsdag den 27. oktober 2010

Denim sandaler ;)

Efter en dejlig dag på arbejdet i Bruuns Galleri sidder jeg nu i min dejlige sofa :) Desværre kan jeg ikke heelt slappe af, da min kæreste ser fodbold - Så han råber en masse - og det gør mig forskrækket! UHA! Godt det snart er slut :)
- Men en dejlig og god dag på arbejdet sammen med min søde kollega Christina A :) Specielt en dejlig dag fordi jeg hurtigt lige snakkede med min gamle kollega Sandra, fra Bianco Hjørring :) og hun kan jo få solen til at skinne overalt - selv inde i et storcenter :) SANDRA DU ER EN SKAT!

Skoene i dag er måske ikke så aktuelle lige pt. og desværre har jeg faktisk ikke fået brugt dem så meget :( Men de tager revanche til næste sommer. 

Sandalerne er fra Bianco og fra sommeren 2010 :) Så de er ikke så gamle. De er i denim og findes i 2 farver (og guess what, jeg ejer begge par :)!). Sandalerne blev leveret rimlig sent på sommeren - Hvilket var træls, for jeg havde selv været med på indkøbsmesse over ½ år før og bestille dem, og jeg havde jo glædet mig som et lille barn til de skal komme. Så er det altså træls at gå og vente på dem. Jeg kan fortælle jer, at man bestiller altså sommersko pææænt lang tid før de bliver leveret. Så sent som igår, var der faktisk deadline for bestilling af sommersko 2011. 

Men anyways, det var dagens sko. Det ene ud af 2 par grå sko :) Så jeg har nu været igennem 10 par blå, 3 par brune, 3 par creme og 2 par grønne shoes :) Heldigvis er der mange dejlige sko og farver, at tage af endnu....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar