fredag den 29. oktober 2010

Solskinsgule stiletter :) Pyh der måtte da godt gå et lille lys op for mig lige nu ;)

Nuuuu sidder jeg så til morfologi og syntaks undervisning og syns det er en lille smulle kedeligt og en lille smule svært - og det er ikke just en god kombination for min koncentrationsevne :/ øv bøv!
Måske det hjælper at blogge lidt :)? For det hjalp ikke på koncentrationsevnen at gå på facebook :) Ups ups - men det er jo meget hyggeligt alligevel :)

Dette er mine eeeeneste gule sko :) Jeg har slet ikke andre. - Derfor er disse gule sko meget elsket og meget brugt.
Jeg elsker farven - Den er solskinsgul og bare helt perfekt :) Og så er skoene i sig selv jo også bare rigtig søde!

Jeg kan ikke helt huske hvad mærke skoene er, men de er købt via netshoppen shoeboks.dk - Shoeboks.dk er forresten ikke helt så god som den var engang :/ ØV!


Heldigvis sidder skoene rigtig godt og har en god støttende hæl :) For det er jo langt fra altid tilfældet når man køber på nettet ;)


Man kan ikke lige se det. Men på dette billede
har jeg naturligvis de gule heels på - de matcher
jo perfekt :) Tyrkiet 2010

Skoene er perfekte til en sødt sommerlook - og derfor bliver de ikke brugt så vanvittigt meget lige for tiden. MEN til sommer vil jeg bruge dem, med lyse jeans og søde gule toppe :) Eller lyse jeans og søde hvide toppe :) Måske med twist af et gult tørklæde eller gule blomsterspænder i håret :) Ihvertfald med lækker let guldmake og smuk solskinspudder :)

Fik jeg forresten nævnt i går, at min skosamling nu er bestående af 122 par sko og støvler :)? Dejligt ikke ? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar