torsdag den 21. oktober 2010

Mine "rav"-sko ;D

Efter et par hyggelige timer på arbejdet, sidder jeg nu i min dejlige sofa og hygger med kæresten :)

Inden jeg fortæller om de skønne stiletter på billedet, vil jeg lige kort henvise til nogle smuuuuukke stiletter der ramte bianco butikkerne i dag :) wau wau de er flotte! Tjek linket nederst i bunden, de flotte stiletter er i dag ankommet i en knald rød satin model :) De er virkelig flotte og perfekte til ALLE julefrokoster to come :D

Nå, men skoene på dagens billede har ikke kostet tæt på en formue ;) tværtimod tror jeg kun, at jeg har givet 99,- for dem i top billige Deichmann (psst, det er jo nærmest en dødssynd når man arbejder i Bianco...). Men trods deres pris og oprindelse er jeg nu altså glad for dem :) de er super gode at have på, sån nogle man kan danse i heeele natten I ved ;) Og så er de rigtig gode til røde kjoler ;) Og faktisk havde jeg disse sko på, den aften jeg blev "rigtige kærester" med min søde kæreste :) Og apropos min søde kæreste, så syntes han det ligner, at de er lavet af træ :/ - jeg syns det ligner, at de er lavet af rav ;) men det er jeg åbenbart alene om :) 

Det var det sidste af de 3 par brune sko jeg ejer :) Meeen heldigvis ejer jeg en masse brune støvler også :) Og imorgen fortsatter jeg med at skrive om mine creme farvede sko :)

http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=34-45039-23&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e

Ingen kommentarer:

Send en kommentar