lørdag den 9. oktober 2010

Shiny, flade Aladdin sko ;)

Gooodmorgen :) uuuh det er hårdt at stå op syns jeg! Jeg var oppe allerede 7.30 i dag - på en lørdag! Øv! Heldigvis er det fordi jeg snart skal på arbejde i dejlige Bianco ryesgade, hvor jeg skal ned og sælge en masse flotte sko!

Disse sko er ikke fra Bianco. Jeg ved faktisk ikke helt hvad mærke de er, men de er købt i Hjørring for 6 - 7 år siden i "Den Lille Grønne Skobutik" - lyder det ikke hyggeligt? Det var ihvertfald en hyggelig lille butik, som desværre ikke eksisterer mere. 

Jeg er nok lidt ligesom en ravn, som elsker skinnende ting ;) - Det siger min søde kæreste ihvertfald. Og derfor kunne jeg jo heller ikke stå for de her fine flats, da jeg passerede dem på gaden en dag ;) 
De er nok lidt specielle, og ja ja det er måske heller ikke lige dem jeg bruger aller mest - men jeg syns altså de er søde! Meget sommeragtige selvfølgelig. 

De minder mig lidt om Aladdin og Jasmin - eller noget i den stil ;) Mon ikke jeg skal krydse fingre for, at jeg snart bliver inviteret til en fest med Aladdin tema - det kunne godt nok være fint :)

Nå nu vil jeg smutte på arbejde i 6 gode timer, inden jeg får 3 dejlige damer på besøg i aften :) GOD LØRDAG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar