mandag den 25. oktober 2010

Great Greens

Så sidder man her, og spilder dyrebare timer af ens dyrebare liv på ældre litteraturforelæsning om Ludvig Holberg - eeeeeiiih. Spild af min tid.
Det er også bare fordi denne dag kan bare ikke gå hurtigt nok - Min søde kæreste kommer nemlig hjem igen i aften og jeg glæder mig bare sådan :) Han har nemlig været meget savnet hjemme i den lille lejlighed :)

Men endelig kom vi til de grønne sko :) Jeg har kun 2 par grønne sko - men jeg er faktisk vældig glad for begge par.

Dette par er købt i den skønne store skobutik Vivaldi i Aalborg :) De er fra mærket "I Love Lipstick" - Det er et skørt navn til et skomærke....

Min kæreste og jeg i Göteborg.
Læg mærke til det grønne tørklæde :)
Skoenes hæl er rimlig tyk og det gør at de er gode at spadsere langt i :) Jeg har et grønt silketørklæde som matcher disse sko perfekt :). Da den armygrønne farve er så aktuel lige for tiden, vil jeg bruge skoene her sammen med en lang armygrøn skjortekjole og med det grønne silketørklæde også. Hvis du sidder og tænker grønt på grønt? hmm... Så kan jeg fortælle dig, at det holder! Og hvis du ikke tror mig, så spørg bare Karl Lagerfeld. I forbindelse med lanceringen af hans vinterkollektion 2010/2011 for Chanel fremviste han, hvordan man med fordel bruger blåt på blåt og grønt på grønt. Det blev super fedt og det er en god måde at kombinere nye sager, som nye armygrønne bukser, skirts, bluser eller skjorter med de gamle grønne farver. Ligeledes er det en god måde fortsat, at få brugt sine kobaltblå sager :) DEJLIGT. 

2 kommentarer:

  1. Hej Lise ! :)

    Har du et link til den sko butik, eller hvis vi bruger den samme str sko, om du så måske kunne være interesseret i at sælge dem? De ville passe SÅÅÅÅÅÅÅ godt til min nytårs kjole (ja jeg ved det, jeg er tidligt ude)

    Hilsen Charlize :)

    SvarSlet
  2. Hej Charlize. Skobutikken Vivaldi er (til min kæmpe store ærgrelse) desværre lukket :( Så der er hverken nummer eller webshop til dem. Der er dog åbnet en ny skobutik i samme lokaler i Aalborg, Jette Riis sko - og de har mange af de samme mærker og meget i samme stil, jeg ved der også er en i KBH (Kgs. Nytorv) - prøv evt. der (nu ved jeg jo ikke hvor du bor :))? Men ellers så kig deres hjemmeside www.jette-riis.dk - selv om den ikke er specielt informativ. Skoene er desværre ikke til salg, jeg er nemlig selv ret glad for dem :) Mærket hedder I Love Lipstick, men jeg har ikke lige kunne finde noget om det på nettet? Så jeg er desværre ikke til ret meget hjælp. Men har du været omkring brandos.dk? De har ofte et godt udvalg synes jeg og så er det jo gratis levering OG gratis at sende retur også! Jeg håber det var bare lidt hjælp :) Held og lykke med skojagten, det er altid spændende! (og frustrerende på samme tid ;)) Mvh Lise

    SvarSlet