onsdag den 13. oktober 2010

Kobaltblå blå Lene Riis fra Vivaldi i Aalborg

HURRA! Jeg har lige fået at vide, at jeg bestod morfologi prøven i sidste uge ;) Så faldt der lige en sten fra mit hjerte - det er bare SÅ lettende! For jeg kan godt sige jer, piger og drenge ;) At den var altså sværrere end forventet! Men jeg bestod, så pyt ;)

Skoene her er nogle af mine ynglings! De er så lækre, at have på, jeg elsker højden, jeg elsker materialet og jeg elsker farven. Jeg elsker snuden! - Den er hverken spids eller helt rundt - den er bare sød ;D Jeg syns de er kjeme fine! hehe :)

Skoene er fra Lene Riis og er købt i Vivaldi i Aalborg.
Min kæreste & Jeg i Tyrkiet 2009
Vivaldi er en fantastisk skobutik som ligger på strøget i Aalborg! Den er helt sikkert et besøg værd. Man kan desuden finde Lene Riis koncept butikker landet over, spækket med lækre stiletter og heels.

Jeg havde de fine sko på, til første skoledag på Nordisk Sprog og Litteratur i år ;D (Som den eneste i stiletter)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar