torsdag den 7. oktober 2010

Jeg eeelsker jo blå stiletter

Da jeg nu sidder her til min norsk undervisning og slet ikke kan koncentrere mig tænkte jeg, at jeg ville ligge mit første indlæg om mine egne sko ind :) Skoene kommer ikke i rækkefølge, men bare lidt tilfældigt ;) Måske lidt efter farve - da det er det billederne er delt ind efter :)

Skoene er vel et par år gamle. De er fra dengang hvor lakstiletter, kobaltblå og Victoria Beckham var på sit højeste :) Og de her stiletter var jo bare for mig den perfekte kombi af alle ovennævnte 3 ;)

Det var "love at first sight" og jeg måtte jo bare have dem samme dag som de ramte bianco butikkerne :) Desværre må jeg nu erkende, at de vinder mere på udseende end på pasform. De gør nemlig rigtig ondt på mine fusser efter en lille time bare - da de klemmer mine tæer og ikke er parate til at give sig æv ;) Men man må vel lide for skønheden og det har jeg ihvertfald også gjort i disse sko mange gange - de har haft deres ture på Buddy Holly i Hjørring.
Jeg tror desværre skoene og jeg lidt er vokset fra hinanden nu - jeg er ikke helt så parat til at lade mine fusser lide en hel aften i stiletternes tegn længere. Så de er nu sat til salg på trendsales og forlader måske min lille skofamilie i den nærmeste fremtid. Men de har gjort det godt, det har de ihvertfald...

Modellen er også lavet i orange, sort og lilla - Jeg har 3 ud af de 4 farver modellen er lavet i :) Gæt hvilke :)? Eller følg med ;) ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar