søndag den 19. februar 2012

Brought home from CPH Fashion Week 2012

Kære søde læsere. Jeg håber at I har haft en dejlig weekend? Det har jeg i hvert fald. Den har stået på arbejde fredag og lørdag. Fredag aften tilbragte jeg i selskab med skønne Hold 3. Vi holdt fastelavnsfest her hos mig, det var SÅ festligt! Lørdag fik jeg min dejlige søster på besøg og i dag har jeg haft mine forældre og farmor på besøg. What more can you ask for?
Mine forældre havde mit nye spisebord med! Det er SÅ smukt! Jeg glæder mig til at vise jer det :) 

I skal slippe for en masse tekst i dag. Jeg vil egentlig bare vise jer de fine sager jeg havde med hjem fra modeugen - udover fantastiske oplevelser! (...og søvnmangel). Når man er til fashion shows, er man nemlig så heldig, hvis man sidder på nogle af de forreste rækker, at få goodiebags med lækre sager fra shows'enes sponsorer. 
Desuden købte jeg mig også en fin nederdel til Trendsales Fashion Flea, som I selvfølgelig også skal se :)

Nyd billederne!

Smuk mørkeblå højtaljet nederdel med vintage knapper fra Atmosphere - Købt til Trendsales Fashion Fair lørdag 4. feb. 2012

Wella sponsorerede flere af shows'ene. Så jeg fik bl.a. to flasker af deres Wella Pro Series shampoo med mig hjem.

Også MaxFactor sponsorerede flere af shows'ene - Jeg fik bl.a. denne MaxFactor Experience Weightless Foundation med hjem.

Jeg fik også et lille sort spejl med hjem fra MaxFactor - super praktisk til at have i mine små clutches.


Udover shampoo og hårkur sponsorerede Wella også en lille shampooprøve - Wella Professionels Enrich volumizing shampoo for fine to normal hair.

MaxFactor sponsorerede også denne fine neglelak i en brunlilla nuance, den er SÅ fin! MaxFactor Limited Edition Nail Finity

Til Trendsales Fashion Flea fik vi et gavekort til Trendsales på 50 kr. til at shoppe for hos trendsales.dk!

Da jeg interviewed den søde designer og indehaver af KayCee gav hun mig denne fine lille nøglering af minkpels - er den ikke fin!?
Wella sponsorerede også Wella Professionels Enrich Mask - Hårkur - Jeg glæder mig til at prøve den!

Sov godt sweethearts! XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar