mandag den 27. februar 2012

Hjemme fra skiferie

Skiferie i Rauland 23. - 26. feb. 2012
Hola Lovers! Så var jeg igen alt for fraværende - og det beklager jeg selvfølgelig! Jeg har dog en god undskyldning! JEG HAR VÆRET PÅ SKIFERIE :)! Min familie og jeg var i Rauland en tur, det var suuuuuper hyggeligt og virkelig skønt at være på ski igen! Jeg har ikke været på skiferie i 2 år, så det var virkelig godt at komme af sted igen. Ligeledes er det altid dejligt at tilbringe tid med mine dejlige forældre og vidunderlige søskende

ÅH! Jeg har meget jeg vil fortælle jer, og vise jer, jeg føler jeg er så bagud! I dag må I nøjes med billeder fra min skiferie og støvler nr. 14. Så får jeg da catch'et lidt up med skoene i det mindste. Selv om jeg i dag har fået nye smukke Vagabond støvler, jeg har bare ikke fået dem fotograferet endnu, men jeg vil glæde mig til at vise jer dem! De er SÅ smukke!

Nå dagens støvler er gamle - like way old! Fra dengang man bare skulle have bamsestøvler, you know? Jeg vil tro de er syv måske endda otte år gamle. De er i noget lyserødt ruskind-halløj og med foer i :) De er dejlige bamsede og vamsede, som denne slags støvler nok bare skal være :) Jeg bruger ikke støvlerne her så tit - men når jeg bruger dem, vil jeg bruge dem med stramme jeans og vamsede strikketrøjer eller en lyserød hættetrøje. Sådan et rigtigt søndags-outfit, I ved? Skulle jeg bruge dem til hverdag må det absolut blive med stramme jeans og en hvid t-shirt samt et lyserødt tørklæde? Could work - og jeg synes faktisk, trods alderen, at støvlerne her er ret søde. Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg aner ikke hvilket mærke støvlerne er, jeg ved bare de er købt i Skoringen. 

Inden jeg efterlader jer med en stak billeder, vil jeg lige fortælle jer: at DET NYE NUMMER AF JEGELSKERMODE Magasinet is out now!


Skiferie i Rauland 23. - 26. februar 2012

Min vidunderlige lillesøster Ida
Mine søskende og jeg
Kris & Ida forsøger at kælke
Fra Højre: Min Far, Min lillebror Kris, Min lillesøster Ida & Jeg




Min lillebror & Jeg
Min mor og jeg :)
XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar