tirsdag den 7. februar 2012

Baum und Pferdgarten

Hej søde skønne læsere! Jeg vil lige skrive et lille indlæg til jer, inden jeg smutter i seng for denne gang. Jeg føler stadig jeg er i total søvnunderskud efter modeugen. 

Det skal ikke handle så meget om mig, eller om mine sko i dag - tilgengæld skal det handle om Baum und Pferdgarten. Jeg var inde og se deres show torsdag under modeugen og det var rigtig fint! Så det får I lige en lille anmeldelse af her, og selvfølgelig nogle fine billeder. Flere af billederne har jeg fra www.copenhagenfashionweek.dk

Jeg synes faktisk at Baum und Pferdgarten AW12 kollektion var ret fin. Den var sådan meget sen 50'er til 60'erne inspireret - hvilket jeg var ret vild med. Kollektionen var både romantisk og sofistikeret. 

Det var også et ret spændende mix af farver. Dels var der naturligvis de traditionelle efterårsfarver, primært holdt i mørkerøde toner. Herudover var der fine pastelfarver (som ellers er ret atypisk for en AW-kollektion) og en meget fin lys turkis farve. 

Mit favorit outfit fra Baum und Pferdgartens AW12 show
Selv om mange af modellerne havde bare ben, kunne man sagtens se, at det var en efterårs- og vinterkollektion. Dels var der frakker med i showet, men også flere af outfits'ene havde hætte. Desuden havde flere af modellerne halvlange farvede strømper på - det var virkelig sødt!
Egentlig kunne jeg godt lide flere af pieces'ene i kollektionen. Jeg synes dog det var lidt mærkeligt, at nogle gange var der lige sat sorte metallic ærmer til et sæt? Sådan lidt regnfrakke-agtigt måske? 

Mit favorit outfit i kollektionen var klart dette sæt (til venstre) i nude/rosa farver og i bedste sen 50'er/60'er stil - jeg vil glæde mig til det rammer butikkerne til efteråret. By the way, så er det min smukke folkeskole veninde Ida Nielsen, som bar sættet under showet.

Men alt i alt en sød kollektionen.

Inden jeg efterlader jer med de fine billeder, får I lige linket til Copenhagenfashionweek.com's video med Baum und Pferdgarten's AW12 show fra modeugen. Linket får I her: http://www.tv.copenhagenfashionweek.com/video/4453140/baum-und-pferdgarten-aw12









Aura Diones favorit sæt!
Aura Dione på forreste række





 

1 kommentar: