fredag den 3. februar 2012

Fashionweek day one

Kære læsere! Jeg vil lige kort opdatere jer om min første dag i modeugen. Jeg er ked af jeg ikke fik tid til at skrive til jer i går, men fashion week var simpelthen for wild! og jeg var alt for tidspresset!

Men fashion week er FANTASTISK! I går var jeg på Gallery messen og se alle de nye smukke AW 12 kollektioner - og fik desuden mulighed for at interviewe indehaver og grundlægger af DAY Birger et Mikkelsen, Keld Mikkelsen! I vil snart kunne se interviewet på jegelskermode.dk og jeg vil også forsøge at lægge det her ind! 

Senere tog jeg og min kollega fra jegelskermode videre til Rådhuspladsen, for at se Baum und Pferdgarten modeshowet. Vi var der i god tid og kom back stage for at interviewe min tidligere klassekammerat, Ida Nielsen, som skulle gå model under showet (og psst! hun gjorde det helt fantastisk!). Back stage var awesome! Jeg fik hilst på Stine Goya og taget en masse fine billeder. 

Baum und Pferdgarten showet var SÅ fedt! Og som den VIP jeg jo i sandhed er (yay!) var min kollega og jeg naturligvis seated! LUKSUS! Showets gæster talte flere important fashion people fra bl.a. dansk & norsk Elle, Cover og mange flere! Desuden sad vi også over for sangerinde Aura Dione! Det var ret sejt! 
Oooog som en del af alt det fantastiske som omgiver modeshows, forlod vi showet med goodiebags fra Wella og Maxfactor.. Thank you :) 

Jeg vil desuden se hvad jeg kan gøre, for at få lagt interviewet med Ida Nielsen ind også! Det blev ret godt og hun er virkelig fantastisk både at se og høre på :)! 

I går aftes deltog jeg først i Ralph Lauren & Euroman cocktail party hos Birger Christensen. Det var viiiirkelig lækkert! Og i bedste VIP-stil. Og jeg rendte da også ind i den smukke christiane schaumburg muller  og Brian Holm. 

Herefter tog vi videre til Marc by Marc Jacobs fest på Simon's. Jeg må dog nok indrømme, at den var ikke så fed som forventet - men uanset er det sjovt at blive lukket ind som VIP - det kunne jeg virkelig hurtigt vende mig til!!! 

I må nøjes med nogle få foto's for now.. Resten kommer løbende :) 

Hav en dejlig dag my lovely's
XOXO! 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar