tirsdag den 31. januar 2012

Back

Ny top fra Le Grenies - læs om den længere nede
Kære Søde Læsere! Endnu engang UNDSKYLD mit fravær! Der er gået fest og forberedelse (til eksamen!) i det hele, den sidste uges tid. Men nu er jeg tilbage og det er imorgen februar - så jeg regner fra nu af med, at have meeeget mere tid til at blogge til jer :)

Det har simpelthen ikke kunnet blive februar hurtigt nok for mig i år! Først og fremmest har jeg haft en januar i helved synes jeg! Eksamensforberedelse dag ud og dag ind! FML! Heldigvis var jeg i går til den sidste eksamen, for denne gang og kan eeeendelig slappe lidt af! Desuden har min økonomi bare været så low efter julens mange udgifter .. øv!
Men græsset er altid grønnere på den anden side, og denne gang MEGET grønne! Pr. 1. februar (imorgen!!!) tager jeg nemlig til FASHION WEEK i Kbh og fuuuuuuuck jeg glæder mig! Det bliver så fucking amazing! I can't wait!!! Jeg skal dække modeugen for jegelskermode.dk og skal i den forbindelse ind og se nogle fine shows, lave nogle spændende interviews og ikke mindst deltage i de fantastiske evening events!
Jeg har selvfølgelig tænkt mig at holde jer opdateret om min modeuge her på bloggen, men ellers kan I også følge modeugen på www.jegelskermode.dk - hvor jeg naturligvis også opdaterer :) Det bliver great!

Lige nu befinder jeg mig på et møntvaskeri. Og nej, I behøver ikke at have ondt af mig, jeg har skam vaskemaskine derhjemme - meeen, jeg skal forsøge mig med at farve tøj (wish me luck!) og da jeg ved, at dette farver vaskemaskine og de næste mange vaske, har jeg besluttet mig for at foretage mig mit farve-projekt på et møntvaskeri. Så jeg hoppede på cyklen og hjulede ned til Østbanetorvet. Jeg skal ærligt indrømme; jeg har aldrig været på et møntvaskeri før og havde egentlig tænkt: det bliver da meget hyggeligt, så kan jeg lige sætte mig med min computer og blogge lidt og høre lidt musik og bare chill' ... Jeg skyder lige en hvid pil efter den illusion; Møntvaskerier er IKKE hyggeligt! I hvert fald ikke det her... Tilgengæld er det miljøvenligt (eller det står i hvert fald på døren?)... Men her er koldt og klamt og lugter ret grimt af røg.. Hmm... Desuden er det pisse dyrt at vaske på møntvaskeri - whats up with that? Men pyt, jeg kan da blogge og jeg har da internetforbindelse.. Så mon ikke det går? Jeg er bare spændt på at se resultatet!

Men søde læsere, der bliver ikke noget 'dagens outfit' i dag - jeg er simpelthen for tidspresset til at posere foran kammeraet i dag. Så vi skal bare omkring mine eneste gummistølver og så vil jeg også gerne vise jer min nye fine bluse fra Le Grenies. 

But first of all... Dagens støvler er (som I kan se) et par gummistøvler.. De er vis bare købt i føtex og kostede vel 100 kr. eller deromkring.. De er købt for 6 - 7 år siden, da det var meningen at jeg skulle tage 10. klasse på Onsild Idrætsefterskole - her var det nemlig et krav at man SKULLE have gummistøvler med - og en prinsesse som jeg selv, ejede naturligvis ikke den slags, så jeg måtte have mig et par. Og helt personligt, synes jeg faktisk at mine leopard-plettede gummistøvler her er ret fine! Jeg må dog indrømme, jeg bruger nærmest ALDRIG gummistøvler... Meen uanset er det jo godt at have et par :) 
Min vidunderlige veninde Julie, skulle for et års tid siden låne mine gummistøvler. Julie læser Nano Science her i Århus, og i den forbindelse skulle hun på en eller anden tur med hendes studie, hvor de vel skulle ud i noget mudder og teste et eller andet (hvad ved jeg?). Julie havde på daværende tidspunkt mange af hendes ting opbevaret i BOXIT, hun var sådan lidt in-between bosteder på dette tidspunkt. Derfor havde hun jo ikke sine gummistøvler! Fluks tilbød jeg, at hun bare kunne låne mine (vi bruger samme størrelse) - og det gjorde hun så :) Det resulterede desværre i, at Julie blev mobbet lidt på hendes studieudflugt, da det åbenbart er lidt mere normalt at troppe op i sådan armygrønne gummistøvler på Julies studie? Oh well.. Fancy har hun da set ud :) ..
Men any ways, dette er mine one and only gummirøjser :) ... Jeg vil viiiildt gerne have mig et par lyserøde Hunter gummistøvler ... Meeeen det må blive når min konto engang er i plus igen...
I kan forresten læse om lyserøde sko anno 2012jegelskermode.dk lige nu, jeg har nemlig skrevet en lille artikel om det, og den er lige til at blive i godt humør af :)! Klik her for at læse og se artiklen :)

Ny top fra Le Grenies
Min nye fine top fra Le Grenies er faktisk ikke sååå ny igen mere. Jeg købte den 31.12.11, da jeg bare ikke kunne leve uden den længere. Selv om jeg har prøvet den flere gange OG konkluderet at den bare ikke sidder that awesome på mig, så måtte jeg altså bare have den. Toppens sort/hvid print er LIGE MIG! jeg elsker det... Og at den så ikke sidder helt fantastisk på mig, det må jeg jo redde med et tyndt bælte i taljen. 
Toppen er købt i Loftet og findes også i helt sort, kobolt blå og bordeaux rød ... og jeg mener altså også jeg har set den i senneps gul :)!!! Det kostede vis 399,95 kr. 
Hvis du ikke kender Le Grenies, kan jeg fortælle dig; at det er de samme mennesker som står bag Modström som står for dette fine lille mærke.



Nå søde læsere, jeg vil smutte igen. Husk I kan følge min blog alle dage i modeugen :D .. Can't wait!
XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar