lørdag den 7. januar 2012

Biel & Bianco

Er billedet her ikke bare SÅ sødt? Jeg fandt det på google.
Hej søde bloglæsere... JEG ER SÅ UDMATTET! Efter knapt 5½ times travl travl arbejdsdag er mine fødder og ikke mindst mit hoved helt færdige. Dét kombineret med en træt træt krop efter bodyfit-workout i går er lig med en virkelig smadret og meget lidt overskudsagtig Lise.. Og hvis jeg ikke havde ondt nok af mig selv i forvejen lige nu, så kunne jeg jo evt. bare minde mig selv på, at jeg skal bruge min lørdag aften på at læse til eksamen... ØØØØØØV... Lad den her onde onde januar måned slutte snart! Jeg magter ikke flere eksamener :( 

Sweet!
Nå, dagens blogindlæg bliver bare ganske kort - jeg skal jo tilbage til min poesi-læsning. Og søde læsere, jeg lover jer, så snart januar er overstået vil jeg være meget mere dedikeret til jer, I promise. Indtil da må I nøjes med lidt news about my shoes. Jeg har faktisk fået nye fine og fantastiske Vagabond-sko i dag, and I am very excited about them, jeg får dem fotograferet og lagt ind hurtigst muligt :)
I får ikke noget 'dagens outfit' i dag - randerne under mine øjne er jo på størrelse med en voldgrav efterhånden, so there will be no pictures. 

Inden vi forsætter vil jeg dog lige dele en deeeejlig nyhed med jer; Jessica Biel og Justin Timberlake er blevet forlovet! Longtime coming, kæmpe stort tillykke herfra. 

Nå, showing of my shoes - Dagens støvler er fra Bianco Footwear. Og hvis du følger bloggen tæt, har du nok allerede bemærket, at jeg også har disse lækre læderstøvler i sort. Jeg elsker farven, jeg er jo en sucker for cogniac-farvede støvler. Jeg vil se om jeg ikke kan få dem brugt i foråret sammen med shorts (naturligvis med strømpebukser inden under!) og søde bluser kombineret med en løs blazer - could be pretty :) 

Det var vis alt fra mig i dag. Huskede I forresten at smutte forbi jegelskermode? og læse mit nytårsindlæg :) Ellers kan I bare klikke her :)   

Ha' en rigtig dejlig weekend. 
I'm out. Xoxo...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar