mandag den 2. januar 2012

Godt nytår

Greatings upper East Siders - Godt nytår! Gæt hvad jeg ser? Hvilken bedre måde at tilbringe 2. januar, end i selskab med første sæson af Gossip Girl!? Jeg vil for evigt elske den serie! 
Jeg håber I alle kom godt ind i det nye år? uden for mange skræmmer, blå mærker og hvad der ellers hører til en awesome bytur? Jeg havde uden tvivl en fantastisk nytårsaften; i selskab med en flok gudesmukke ladies - Vi stod selv for maden herhjemme hos mig, og tro det eller ej, det var faktisk ikke nogen katastrofe, men det har jeg nok primært den skønne Janie at takke for <3 Vi spiste, drak, festede og dansede i møblerne herhjemme, indtil 2.30 hvorefter turen gik videre til Bernhardt i Århus City! Jeg må nok indrømme, det er absolut my favorit partyplace her i Århus :) og nytårsaften var ingen undtagelse, stedet var som altid pakket med smukke mennesker.    
I går brugte jeg så dagen på at støvsuge min lejlighed for konfetti, igen og igen og igen... og nej det er stadig ikke væk - jeg kan dog godt leve med lidt ekstra glimmer her i lejligheden :) Derudover sumpede jeg vis bare. I dag nyder jeg så, at jeg absolut ingen planer har. Det er sådan lidt stilhed før stormen-agtigt - i morgen går eksamen nemlig løs igen, øv! Jeg kan desværre se frem til en eksamenspræget januar. 

Indlægget i dag bliver stille og roligt, lidt støvler, lidt nytårsbilleder og ikke mindst mine nytårsfortsæt, naturligvis!

Lad os starte med mine nytårsforsæt:
I would love to marry this guy...
1. Lose weight - Det er vis de fleste kvinders evige nytårsfortsæt, men det synes jeg egentlig ikke der er noget galt i, det er vel positivt altid at stræbe efter at smide de ekstra kilo og holde sig i en smækker lækker form.
2. Spis sundere - Chokolade tæller ikke som aftensmad og æbleskiver er ikke rigtig morgenmad (selv om man spiser dem med marmelade?). 
3. Stop med at overtrække mit stakkels dankort hver evig eneste måned - både for min og min bankrådgivers skyld...
4. Lav flere interviews til bloggen - dette bliver dog først aktuelt efter januar... 
5. Blive gift med L.O.C. eller Ian Somerhalder - need I say more...

Det er vis mine nytårsfortsæt for i år, sådan rimelig overkommelige og alligevel slet ikke...



Nå, nu lidt om mine støvler - dagens støvler er (også) fra Bianco Footwear. De er fra 2008, så de er vel 3 år gamle. Jeg købte dem faktisk i Bianco i Kolding, da jeg var i Kolding med min wonderful veninde Simone i oktober 2008. Jeg elsker støvlerne her, de er sådan rigtig bamse-vamsede - så lækre! De er lavet af glat skind for neden, ruskind for resten og også lædersnøre! Desuden har de lækkert varmt foer. Jeg havde også de lækre støvler her, i sort læder - men de er desværre gået til. Jeg vil bruge mine lækre vamsede-bamsede støvler når snevejret hærger Danmark og mine fusser har behov for varme.. Derudover vil jeg bruge dem med thight jeans, langærmet t-shirts og et lækkert stort tørklæde... 








Mit nytårsoutfit
Nytårsdamerne - uden Janie, som tog billedet...
Den smukke Janie & Jeg
Mine nytårssko - nyrensede efter en lidt for vild bytur 1. juledag...
Dancing...
Kjolen: Jones & Jones / Sølv armbånd: Aagaard / Øreringe: H&M / Sølv stiletter: Bianco Footwear


Det var alt for i dag, ladies & gentlemen - Hvis I mangler lidt læsestof kan I jo smutte forbi jegelskermode - lige nu kan I finde min artikel om transseksuelle modeller på runway'en - en af 2011's mest spændende tendenser... Have a look.
XOXO!

2 kommentarer:

  1. Hvor var du fin nytårsaften Lise!

    Og jeg læste lige med stor fornøjelse din artikel for jegelskermode. Det er smukt hvordan modeller som Andrej Pejic og Lea T bevæger sig på skellet mellem kønnene og hvordan et køn ikke behøver at være en stor del af en identitet.

    Miss you x

    SvarSlet