onsdag den 4. januar 2012

Here we go again

Dagens outfit - se det længere nede.
Hej læsere! Efter en hel dag med eksamenslæsning, tror jeg, at jeg vil tage mig en pause og blogge lidt til jer i stedet. Jeg ville også lige nå et afsnit af 'special victims unit' på kanal 6 - det kræver selvfølgelig at jeg kan finde kanal 6 på mit tv. Det er desværre blevet en større udfordring, efter at Stofa i går omlagde mine kanaler - tak for det Stofa. Kære læsere, jeg kan godt afsløre, jeg har et lettere anstrengt forhold til Stofa - jeg synes de er begrænset venlige og deres serviceniveau er mildest talt nul. (Jakob, hvis du læser det her - jeg ved godt du arbejder hos Stofa A/S og i den forbindelse vil jeg bare sige, at du er undtagelsen som understreger reglen). 

Inden vi kaster os over mine boots og dagens outfit, vil jeg lige dele en spændende nyhed med jer!
 
Carine Roitfeld laver hendes eget magazine! 
Smukke Carine Roitfeld
Er det ikke bare exciting? Carine Roitfeld var den glamourøse og elskede chefredaktør for fransk Vogue (drømmejob!!!) fra 2001 til januar 2011 - og siden hun stoppede, har modeverdenen summet med rygter om, hvad den smukke modediktator nu ville kaste sig over. Rygterne har gået på designer, stylist og selvfølgelig hendes eget magasin. Nu er det officielt, i et interview i magasinet Dased & Confused afslørede Carine Roitfeld, at hun har planer om at starte sit eget magasin. Magasinet skal udkomme fire gange om året, første gang til september i år! Magasinet bliver ikke på fransk men på engelsk. Roitfeld siger det skal være internationalt og det skal være et magasin, hvor kvinder kan forholde sig til modens tendenser, frem for tendenserne på catwalken, som nogle gange kan være svære at overføre til hverdagen. 
Jeg ved ikke med jer, men jeg glæder mig sindsygt til at se den celebre Miss Roitfelds kommende magasin - rumour has it at fotograf Marino Testino også er indblandet i det nye spændende projekt!  

Efter sådan en sindsoprivende spændende nyhed, virker mine støvler måske ikke lige så spændende. Men når nu man har 100 - 200 daglige læsere som besøger bloggen for at læse om mine sko dagligt, ja så skal vi altså omkring dem :) Og tror det eller ej, dagens støvler er faktisk ikke fra Bianco. Dagens højhælede støvler er fra Playboy. Støvlerne er købt i en butik i Kolding storcenter, jeg kan desværre bare ikke huske hvilken. De er faktisk 3 år gamle. Ligesom forrige indlægs støvler, blev disse også købt på min tur til Kolding, med den skønne Simone i oktober 2008. Sådan en skoudstilling inspirerer jo nærmest til skoindkøb ;) Så det var hvad vi gjorde... Og selv om støvlerne her er 3 år gamle, ja så kan man jo altid bruge sådan et par lange, højhælede støvler. Men piger, vær dog obs på, hvad I sætter dem til ikke? Sådan et miniskirt med lange, højhælede læderstøvler er bare ikke rigtig godt, vel?






Dagens outfit
Tilbage til hverdagen - og eksamenslæsningen...
04/01-12: 
Blå skjorte: Vero moda / Hvid tanktop: Modström / Sorte højtaljede chinos: Gina Tricot / Sorte pumps: Bianco Footwear / Marguerit ring: Georg Jensen / Marguerit ørestikker: Georg Jensen / Marguerit halskæde: Georg Jensen

Inden jeg slutter for i dag søde læsere, vil jeg lige smide et par links til jer. Inde på jegelskermode, kan I lige nu finde min lille guide, til fine sko på udsalg på asos.com lige nu! Klik her for at se min artikel: Shoes on sale på asos.com!!!. Desuden har vi på jegelskermode's redaktion valgt at dele vores nytårsaften med jer. Det første indlæg kan I se her, det er skribent Simone Klinke som skriver til jer, om hendes nytår :) - I morgen kan I læse om mit nytår på jegelskermode's hjemmeside; www.jegelskermode.dk - og i overmorgen kan I læse om Cecilies nytår osv. osv. osv. - så slå et smut forbi ;)

That's all for now my dears... Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar