torsdag den 12. januar 2012

Ha' en dejlig aften

OMFG - Jeg troede næsten ikke mine egne øjne, men tro det eller ej - fuck yes, jeg har nu læst hele poesi-pensumet i Litterære Problemstillinger - fedt fedt fedt, ikke mere læsning til mig for denne gang! Nu vil jeg bare rette min opmærksomhed på lidt analyse af eksamensteksten og så terpe terpe terpe, så jeg er helt klar til mundtlig eksamen på tirsdag! Kryds fingre for mig :)!!! 

Aaah, jeg bare slappe af i aften! Jeg sidder lige nu med hårkur i håret og lytter til the amazing Jason Derulo på Spotify - mmh, afslapning med god samvittighed...
Ih, jeg går en rigtig tøseweekend i møde OG JEG GLÆDER MIG! Brunch, træning og wait for it... wait for it... BESØG AF MIN SØSTER! JUBIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I could not be more excited :)

Nå søde bloglæsere, vi skal vel til det ;) My shoes! Derefter får I også lige dagens outfit :) og så vil jeg også lige dele Diors nye makeup reklame med jer, den er ret fin synes jeg :) 

Nu om mine boots :) Dagens støvler er fra et mærke som hedder Hot Ice? Jeg må indrømme; at det er ikke rigtig et mærke jeg kender, men støvlerne er købt i Skoringen. De er faktisk ved at være 6 - 7 år gamle - så de er ret gamle, men holder bare fantastisk! Jeg tror de har fået ny hælflik en eller to gange. Så det er egentlig helt okay synes jeg, i løbet af 6 måske 7 år. Jeg bruger stadig støvlerne, jeg synes faktisk de går til ret meget, selv om de er ved at være gamle. Jeg vil nok bruge støvlerne sammen med en sød kjole og fine strømpebukser, med et cogniacfarvet bælte i taljen? Noget i den stil :)
Støvlerne er i skind og desuden er hælen helt perfekt at spadsere rundt på :) 
Nå det 10 - 24 boots to go ;)

Dagens outfit 
En kort tur i Århus gågade i eftermiddags krævede jo, at jeg påførte mig andet end mit læse-outfit (Læs: nattøj).
Jeg elsker at man stadig kan bruge sine shorts, selv om det er vinter. Personligt synes jeg shorts med strømpebukser under er ret fint! Specielt med et par ankelboots sammen med ;)
12/01-12:
Sort Blazer: MbyM / Sort tanktop: H&M / Stribet tanktop: H&M / Shorts: Global Funk / Strømpebukser: ved jeg ikke? (det er nogen min søde mor har købt til mig :)) / Støvletter: Graceland / Tørklæde: Pashmina / Øreringe: Susanne Friis Bjørner / Sølvring med krone: Kranz & Ziegler.

Nå mine søde læsere, inden jeg smutter får I lige den der fine Dior reklame jeg snakkede om.

 
Værsgo' og god aften :) Xoxo... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar