søndag den 8. januar 2012

Jubii nye Vagabond sko

Hej igen søde bloglæsere! Jeg har haft dårlig samvittighed over det lidt sølle blogindlæg, som jeg efterlod jeg med i går - så jeg har besluttet mig for, at blogge til jer igen i dag og forhåbentligt gøre det lidt bedre :)! 
Jeg håber I har nydt jeres søndag? Jeg har tilbragt min i selskab med smukke Katrine Lærke i Posh Shoes, i Bruuns Galleri. Posh Shoes i Bruuns galleri har jeg vis slet ikke fået fortalt jer om. Jeg laver lige et indlæg om det i februar :) ...Så glæd jer til det, det er en super lækker skobutik! 

Jeg har fået fotograferet mine nye søde Vagabond sko, så dem vil jeg vise jer i dag :) Derudover skal vi omkring mit 'dagens outfit' og derefter vil jeg smutte tilbage til min poesi læsning. 
Jeg havde lidt overskud sent i går aftes, så jeg fik fotograferet nogle af mine nye sager, som jeg vil vise jer de kommende dage :) Men nu starter vi med mine nye sko.
Mine nye søde snøresko her er fra Vagabond. De er en af de nye forårsvarer hos Blondie & Buster, og selv om det måske er lidt koldt at hoppe i dem lige nu, så er jeg altså helt vild med dem! Jeg kunne under ingen omstændigheder leve uden dem! Så de måtte med mig hjem efter arbejde i går :)
Jeg vil bruge ballerinaen/snøreskoen her sammen med fine strømpebukser, pincilskirt og en strik - total editorlook, gotta love it! Eller med opsmøgede jeans og søde bluser, når det bliver lidt varmere ;) 
Skoene er i 100 % sort læder og er bare herlige at daffe rundt i :) De koster 499,- hos Blondie & Buster og er i butikken NU! 
(se flere billeder af mine nye fine sko længere nede)

Har I forresten lagt mærke til det lækre fåreskind som mine nye shoes er fotograferet på? Jeg fik da af mine skønne forældre i julegave og jeg elsker det!


Dagens outfit:
På arbejde hele dagen i høje hæle - no problem ;)
08/01-12:
Sort Blazer: MbyM / Blåstribet skjorte: H&M / Hvid tanktop: Modström / Sorte jeans: Diesel / Sko: Bull Boxer / Lang sølvhalskæde: Susanne Friis Bjørner / Sølv øreringe: har min søster selv lavet til mig


Det var det fra mig denne søndag :) Inden jeg forlader jer, vil jeg lige give jer linket til min seneste artikel hos Jegelskermode - den er om Carine Roitfelds kommende magasin - klik her for at se den/læse den :)
Derudover får I lidt billeder af mine nye shoes. 
Blog to you later my lovely's <3 XOXO!


1 kommentar:

  1. Jubii Lise, glæder mig til at se dig i dine nye fine sko :)

    SvarSlet