tirsdag den 10. januar 2012

Se min nye skjortebluse

Ikke noget dagens outfit, til gengæld får I min nye skjorte at se
Hola Darlings, how was your day? Min har været stille og rolig, med eksamenslæsning (as always!) og arbejde i Posh Shoes, Bruuns Galleri. 
Kender I det, at jeg føler jeg er kørt lidt fast? jeg ved ikke hvorfor, eller hvordan - jeg synes bare der skal ske noget nyt med bloggen, så jeg har planer om at lave den om, men det bliver (som alt andet) først i februar måned, hvor jeg forhåbentligt har tid og overskud til at lave et eller andet fint! Ske noget nyt, det skal der i hvert fald! 

Indtil da, må I nøjes med det sædvanlige ;) Efter at have været omkring mit 34. par sorte sko, skal vi tilbage til mine støvler :) Dagens støvler er nr. 7 i rækken ud af 34 boots :) - Der vil forresten ikke være noget 'dagens outfit' i dag - i stedet vil jeg vise jer min nye smukke skjorte, som jeg bl.a. fik i julegave af mine søde søskende. Jeg havde den faktisk på i dag, den er SÅ fin! :)

Dagens små støvler er fra Friis & Company. Jeg elsker dem! De er lidt skøre, jeg ved det godt - men jeg synes nu altså, at de er så fine. Jeg vil nok bare bruge dem, sammen med afslappede outfits, stuff like that - det egner de sig vis bedst til. Måske vil jeg prøve mig med en oversize trøje, bare ben og de små støvler her... Meeeen det må blive til de afslappede sommeraftener - hvilket jeg viiirkelig glæder mig til lige pt, jeg er så ovre vinteren og klar til sol og sommer! Kom glad solskin og varme temperaturer! Any ways, støvlerne her er vel ved at være 3 - 4 år gamle, men de er jo tidsløse ;)! ...og jeg er sikker på, at jeg nok skal komme i dem mange gange endnu.



Min nye smukke skjortebluse, fra min søde søskende, Kris & Ida: 
 Skjorteblusen er fra H&M

Blog to you later my lovely's - Xoxo...

1 kommentar:

  1. Søde sko fra friis og company.

    De ser meget fine ud!

    Man kunne måske skifte den ud med nogle mere fancy snørebånd end bare hvid, men kan godt være det bare er mig :-)

    PS: Du burde havde taget et bedre sidste billede, ser meget sløret ud.

    SvarSlet