tirsdag den 17. januar 2012

Lidt læder

Min søde Far & Jeg, som i dag har fødselsdag. Tillykke Far! Samos 2010
Hello my darlings - har I savnet mig? Jeg undskylder for mit fravær, men jeg har været busy busy med at læse til eksamen, og så har jeg jo haft min dejlige søster på besøg :) Nu er jeg however på vej hjem til det nordjyske for at fejre min helt igennem fantastiske far, som fylder år i dag :) 

Jeg har endnu engang måttet ty til offentlig transport (det er hårdt at være studerende!) og sidder derfor i et af DSB's toge mellem Århus og Aalborg et sted? Det er slet ikke så slemt i dag - jeg sidder ikke overfor, ved siden af eller på anden måde sammen med sure medpassagerer (thank god!), mit sæde er egentlig very comfortable, togkonduktøren var/er super venlig (???) og så er toget kun 5 minutter forsinket - jeg må nok indrømme; jeg har ikke noget at klage over :) (man skal jo også huske at rose DSB, når de undtagelsesvis gør det godt) dejligt... 

Min togtur på knapt 2½ time vil jeg bruge på at blogge til jer, kære læsere, få skrevet lidt artikler til jegelskermode, lytte til god gratis musik på Spotify og så vil jeg nok lige slå et smut forbi denne fantastiske blog jeg for nyligt har fundet. Det er ikke en modeblog som sådan, eller så må det i hvert fald være bolig-/indretningsmode - men uanset, synes jeg den er helt fantastisk og en kæmpe inspiration! Besøg rumforsker Pernille Teglgaards blog: www.pernilleteglgaard.blogspot.com - Pernille Teglgaard er sindsygt dygtig til indretning og vil være Malene Birger inden for indretningsverdenen (og det synes jeg egentlig, at hun gør det ret godt allerede!), på hendes blog kan du følge hendes arbejde og tanker omkring indretning - med masser af smukke og spændende billeder, naturligvis! Den er virkelig et kig værd, og Pernille er sød og hjælpsom og giver gerne gode råd (hurra for mig, som står og skal lave lejligheden om (efter mit helt eget hoved), efter at have smidt ekskæresten på porten) - viiiirkelig et besøg værd! 

Nå, men i dagens indlæg skal vi selvfølgelig omkring et par støvler af mine og i stedet for dagens outfit vil jeg godt vise jer min nye smukke lille taske/pung. Den er egentlig ikke så ny, men alligevel, og jeg har jo ikke fået vist jer den endnu - ja, forklaring følger længere nede ;) enjoy!



Dagens støvler er fra Bianco Footwear og er jo the cutest thing ever! Jeg vil nok skyde dem til at være 2 - 3 år gamle efterhånden, meeen det gør dem ikke nødvendigvis mindre elskværdige. Jeg elsker detaljerne på de lækre læderstøvler her. Det kan ikke siges ofte nok; jeg eeeeelsker cogniacfarvede støvler! Desuden er de fine detaljer i form af nitter og moccasinlooket very nicely done, synes jeg :) Alt i alt synes jeg hele moccasin-støvle-looket fungerer rigtig godt sammen og giver støvlerne her et rigtig kært udtryk. Pt vil jeg bruge støvlerne sammen med stramme jeans og en oversize strik eller evt. med en sød t-shirtkjole. Støvle nr. 11 :) 

Er de lyserøde satinpuder i baggrunden forresten ikke fine? Mine forældre har af ukendte årsager valgt at ombetrække disse, efter jeg er flyttet hjemmefra... Odd right?


Min fine nye lille Nova pung 
I skal naturligvis ikke snydes for at se min smukke, sennepsgule, lille, nye taske/pung. Den er fra Nova og er købt hos Blondie & Buster. Egentlig har jeg været den heldige indehaver af den smukke lille taske her i et stykke tid, men desværre gik lynlåsen til og jeg måtte derfor have mig en ny - i den forbindelse tænkte jeg, at jeg ville fotografere den og vise den til jer :) Den er i læder og er ret praktisk med rum til kort, mønter, sedler og andre små rum - herligt! Jeg er ret glad for den... og ja, det er helt okay (og naturligt!) at være lidt misundelig. Pungen koster 439 kr. hos Blondie & Buster og findes også i sort læder (den er også ret fin!).


So long darlings...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar