mandag den 12. december 2011

12. december i skoenes tegn :)

Nye Ca'Shott støvler til mig :) Jubii ...
Hejsa kære læsere! Ih, jeg har bare haft en god dag! Ved I hvorfor? Ca'Shott har afholdt konkurrence for deres forhandlere; den ekspedient der solgte flest Ca'Shott støvler i sidste uge ville vinde et par Ca'Shott støvler, efter eget valg!!! Og gæt hvem der vandt hos Blondie & Buster? DET GJORDE JEG :D! JUBIIII nye smukke Ca'Shott støvler til miiiiig :) iiih, sikke en dejlig december-præmie :)! Jeg har luret på et par fede Ca'Shott støvler i lang tid, jeg synes bare ikke lige, at jeg har kunnet finansiere dem - men det gør Ca'Shott så for mig nu :D dagens optur, virkelig dagens optur :)!

Det skal handle om sko i dag, dagens julegaveønske er nemlig også et par smukke heels, som jeg bare må eje, one way or another... 

I mit sidste indlæg nåede vi omkring mit 33. par sorte sko og dermed alle mine sorte sko for denne omgang (men jeg vil ikke udelukke at der kommer flere til ;)) - nu skal vi i gang med mine 35 par støvler, som jeg glæder mig til at vise jer og fortælle om :)

Dagens støvler er godt nok ved at være nogle gamle nogen. De er fra Bianco Footwear og er sådan en fin overgangsstøvle. De er ikke forret og er lavet af både syntetisk materiale og ruskind - så der er ikke meget varme i dem. De er tilgengæld fine - længden på skaftet passer mig ret godt og så er der en lille hæl på :) Jeg bruger dem nok mest sammen med stramme jeans - det synes jeg, at de egner sig bedst til. De er vel omkring 3 måske endda 4 år gamle efterhånden? Jeg kan ikke lige huske hvornår jeg sidste havde dem på, men de går jo til det meste, så jeg kommer da i dem fra tid til anden. Jeg ved, at jeg havde dem på i 2008, da min skønne veninde Simone & jeg var til skoudstilling i Kolding, på Trapholt. Det var en super fin udstilling og en super hyggelig tur - hvor vi også var et smut omkring Koldings designskole.
I kan hygge jer med billederne fra vores Kolding-tur længere nede :)


Dagens julegaveønske 
Billedet er snuppet fra www.miinto.dk - hvor de også forhandler støvletterne
Dagens julegaveønske er disse smukke små støvletter fra Billi Bi til 1199,- ... De er SÅ flotte og mega elegante og hvis jeg ejede dem ville jeg bare bruge dem til ALT! De er SÅ rå på sådan en feminin, sofistikeret, klassisk og elegant måde - hvor mange sko er lige det? Vi har dem lige pt. hos Blondie & Buster og derfor kunne jeg jo købe dem til en fordelagtig personalepris (og alligevel ikke så fordelagtig igen, Billi Bi's kostpriser er ikke super lave desværre) - men for det første har jeg bestemt ikke råd her i december til at købe sko til mig selv. For det andet, kan jeg ikke rigtig retfærdiggøre for mig selv, og slet ikke for min bankrådgiver, hvorfor jeg har brug for endnu et par sorte sko. Selv om jeg vil vove at påstå, at jeg absolut ingen sko har, som minder om disse skønheder... eih, jeg vil gerne have dem... Jeg tror bare mig og skoene her kunne få det rigtig godt sammen...

Dagens outfit 
Jeg er faktisk ret vild med det der, med at smøge helt stramme jeans lidt op, så man ser mine fine ankelstøvler :)
12/12-11:

 Sort blazer: H&M / Sort tørklæde: Bianco Gear / Gul langærmet t-shirt: MbyM / Sort halterneck: H&M / Højtaljede jeans: Cheap Monday / Sort fletbælte: H&M / Snørrestøvler: Billi Bi

Husker I forresten at deltage i Jeg Elsker Mode's julekalender? HVER DAG kan I vinde mega lækre præmier - næsten alle præmierne har en minimum værdi af 1500 kr.!!! Klik her :)

Jeg er tilbage til skrifttype Arial - hvad tænker I om det? Nogen indvendinger? 
Blog to you later my lovely's :)

Simone & Jeg - Kolding - 2008
Skoudstilling på Trapholt i Kolding 2008
Toklum <3
Sko overvågning?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar