torsdag den 1. december 2011

1. December

Skraber sne i Hjørring - vinteren 2009/2010
Kære søde læsere! VELKOMMEN! og glædelig 1. december :) Der er desværre ikke så meget december over dagen i dag, den er lidt trist, lidt grå men den er da kold! og det hører vel december til? (det er desværre også begrænset positivt!). Any ways, op med humøret - vi skal nok komme i julestemning før eller siden :)
Hvid jul er der ikke meget af indtil videre, men mon ikke det kommer? Jeg mindes vinteren for 2 år siden, hvor jeg skovlede masser af sne foran Bianco i Hjørring sammen med min billedskønne kollega Sandra - ih det var sjovt! og nødvendigt! vi kunne faktisk ikke komme ind i butikken ellers...  
Men med december følger julegaveønsker - og jeg vil som altid komme med mine forslag, til skønne, fine julegaveønsker :) 

Farvel lille lyserøde computer
Lige nu har jeg faktisk allerede ét akut julegaveønske - jeg tabte nemlig min lille elskede laptop i går og den landede sådan lige på hjørnet af skærmen, som nu er total ødelagt :( - Heldigvis har min søde far allerede bestilt en ny lille fin computer til mig som jeg gerne skulle have allerede mandag :) Tak far <3 
Så vink pænt farvel til den lille Aspire One Happy fra Acer... Hej hej computer :( 

Inden vi når helt til dagens julegaveønske, synes jeg lige, at I skal høre lidt om mine skønne sko. 
Skoene vi er nået til i dag, er helt neutrale - men jeg elsker dem! Og jeg bruger dem til alt! 
De er fra Bianco Footwear og har en hæl på 6 - 7 cm - det er perfekt til hverdag og også nogle gange til fest :) De er feminine men ikke for pyntede :) Det er jo perfekt :) Som sagt så bruger jeg dem til alt; chinos, jeans, kjoler, nederdele og ja alt nærmest? Måske ikke sportstøj, men det skulle da også være det eneste. Jeg kunne også sagtens bruge skoene her til nedenstående julegaveønske, meeeen jeg ville nok vælge et par højere stiletter til party alligevel ;)  

Dagens julegaveønske
Jeg vil så vidt muligt prøve at komme med et julegaveønske hver dag, jeg vil bare ikke love at jeg når det - men jeg bestræber mig efter det ;)

Dagens julegaveønske er denne smukke røde kjole fra Asos! Jeg har allerede bestilt den i en fin cremehvid, men de har ikke flere i min størrelse i rød :( øv! Jeg kunne lige se den som perfect dress til byturen 1. juledag :) Jeg ville bruge den med et guld-glimmer-bælte i taljen og matchende guldglimmer stiletter - jeg kunne lige se det for mig! eih! Kryds fingre for, at den kommer på asos igen i min størrelse! jeg vil så gerne have den! Og psst... den koster kun 450 kr.! Det er jo virkelig en overkommelig pris og så er der jo gratis fragt (helt fra UK) på asos :) awesome!

Inden jeg smutter søde læsere - får I lige lidt vinterbilleder at kigge på, måske det kan få jer i lidt julestemning :) GLÆDELIG 1. DECEMBER!


Kæmpe snedynger uden for Bianco i det kolde nordjylland!
Skønne Sandra i snevejret
Bianco omgivet af sne, vinteren 09/10
Min smukke tidligere kollega Sandra uden for Bianco efter vi har skovlet og skovlet masser af sne!
Smukke, skønne Sandra <3
Hej snedynge, på størrelse med mig...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar