tirsdag den 6. december 2011

6. december i Wonders

Skønne Signe & Jeg til julefrokost i fredags med hold 3. Jeg fik sørme min hvide kjole på
Kære søde læsere, hej og glædelig 6. december :) I går faldt den første sne, er det ikke skønt :)? Så er det ved at være rigtig jul :) Og det sneede endda igen imorges :) (da jeg skulle cykle i skole :(!!!) - jeg er også ved at have julepyntet min skønne lejlighed :) Desværre er jeg løbet tør for plads lige pt - jeg arbejder på at løse dette kolossale problem!!! Min weekend har bestemt også stået i julens tegn :) Fredag var jeg til en fantastisk festlig julefrokost med skønne hold 3 (verdens bedste klasse!). Lørdag stod den på julefrokost med 5 dejlige damer fra Hjørring :) ih, De damer, det er altid godt at se jer! Er december ikke bare skøn?

Nå, I vil vel også gerne høre om mine helt igennem vidunderlige ballerinaer fra Wonders? De er vel ved at være en måned gamle nu, men er blevet godt brugt lige siden jeg købte dem! De er SÅ skønne at have på. Sålen er sådan ekstra blød og lidt tykkere end normale ballerinaer - jeg siger jer, piger & drenge, jeg kan futte rundt i dem her hele dagen! og mere til...
Desuden har jeg bare en kæmpe svaghed for laksko lige for tiden, så modellen her skulle naturligvis være i lak! De findes dog også i nubuck og slangeskind-look. Den lille blomsterdekoration giver dem lige sådan et ekstra touch, så de ikke bliver kedelige :) which I think is wonderful. Ballerinaerne kostede vis 899 kr. og forhandles stadig i Posh Shoes.
Jeg bruger dem til alt! Pincilskirts, chinos, jeans... ja selv kjoler! De er jo et komfortabelt alternativ til stiletter... men bare rolig, stiletter har stadig den største plads i mit hjerte, samt i min skosamling. 

Dagens julegaveønske
Jeg beklager det lidt ringe billede af de smukke støvler, jeg kunne ikke finde andre.
Dagens julegaveønske er faktisk også fra Wonders. Disse smukke smukke støvler i glat skind og ruskind, har jeg beundret i et stykke tid hos Blondie & Buster. Jeg synes de er SÅ fede! Jeg ville elske dem samme med et par stramme sorte jeans og en cremefarvet top eller sådan en brændt brun - ej det kunne være flot! Eller med en brændt brun/bronze-farvet silkekjole. HULK, hvorfor ejer jeg ikke disse smukke støvler?!!!
Støvlerne koster 1699 kr. og er i butikkerne lige nu!
Besøg Wonders' hjemmeside www.wonders.com

Hvad synes I forresten om det nye juledesign på bloggen :)? Er det ikke hyggeligt?

Ha' en dejlig aften my lovelys :)

Er de ikke bare smukke :)???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar