lørdag den 10. december 2011

10. december NEW SHOES!!!

Hej hej! Dagens outfit kan I læse om, og se bedre billeder af længere nede :)
Godaften, søde bloglæsere :) jeg ville egentlig have haft blogger til jer i går, men kender I det, at jeg gik og tænkte at jeg havde så god tid fredag og jeg havde ikke så mange aftaler? men på en eller anden måde fik jeg total overbooket mig selv, så jeg måtte sponse rundt fra den ene aftale til den anden... Men det var nu en god dag alligevel, og heldigvis stod den på afslapning i går aftes, i selskab med min skønne veninde Signe :) jeg nåede det hele og nåede at guffe ferrero rocher også mmh...  
I dag har den så stået på arbejde i Blondie & Buster sammen med den smukke Katrine Lærke - vi har hygget rigtig meget, med masser af julegaveindpakning :) dejligt! og vi er faktisk at finde i Blondie & Buster igen imorgen :) Så kig forbi Maren Smeds Gyde 5 i Århus, 11 - 16!!! 

I aften skal vi omkring mine nye sko (DE ER FANTASTISKE!!!), et lille julegaveønske og så får I lige sådan et dagens outfit-afsnit ;) enjoy... Åh! og så har jeg forresten fået hængt mine smukke julekugler op, så sådan et par billeder får I også lige :)

SE!!! Er de ikke bare flotte!? Det er mine nye sko! Jeg er jo virkelig helt vild med dem! De er fra BullBoxer og koster 549 kr. hos Posh Shoes (både i Ryesgade og i Bruuns Galleri, Århus), hvor I kan finde dem lige pt. - hvis de ikke allerede er udsolgt? Jeg skyndte mig i hvert fald at snuppe et par :) - jeg kan jo absolut og på ingen måde leve uden :)! Jeg synes de er SÅ fede! De er mega høje, men det gør faktisk ikke noget - først og fremmest fordi jeg sagtens kan tåle lidt (meget) højde - men også fordi der er plateau foran og de sidder fantastisk på foden, så de føles slet ikke så høje :) Ih, jeg elsker dem! Jeg vil bruge dem sammen med en neutral sort kjole og sorte strømpebukser - jeg kan slet ikke vente med at få dem på! I kan se flere billeder af mine nye smukke støvletter her, længere nede i indlægget :)

Dagens julegaveønske 
Dagens julegaveønske er en lækker strik fra Bella Freud - I år er det lækre strikmærke Bella Freud gået sammen med selveste Christian Louboutin og i samarbejde har de lavet alle skoelskers ultimative musthave strikketrøke! Christian Louboutin har vis bare udlånt hans kreative skitse. Bella Freud er kendt for sine kvalitetsstrikketrøjer og denne er ingen undtagelse! Denne er lavet i black merino wool som bare gør den super lækker og silkeagtig - mmh, hvem der bare havde sådan en at putte sig i og holde varmen med... Hvis jeg ejede denne lækre strikketrøje, ville jeg bruge den sammen med en stram pencilskirt lædernederdel og fede læder snørresko eller helt stramme højhælede ankelstøvler i læder... 
Jeg har fundet den lækre strikketrøje på net-a-porter.com hvor den koster 313,89 euro (2.333 danske kroner) - ih hvor er den fin!  

Dagens outfit 
Jeg vil i fremtiden prøve at være lidt bedre til at få smidt et par billeder af dagens outfit herind...
10/12-11:
Sort blazer: H&M / Gult tubetørklæde: Pieces / Sort base t-shirt: Modström / Sorte højtaljede jeans: Cheap Monday / Sorte sko: Shoebiz

Har I forresten set det at det nye nummer af Jeg Elsker Mode onlinemagasinet er ude? check it out... se nedenfor, eller klik her

Nå søde læsere - jeg vil efterlade jer med et par billeder af mine smukke julekugler og mine fantastiske nye sko... Hav en rigtig dejlig aften :) XOXO

Så er mine smukke julekugler endelig kommet op og hænge (foto uden blitz!)
De smukke julekugler kom op og hænge skråt over min seng, ved siden af mit skab i soveværelset.
Det sidste jeg ser når jeg går i seng og det første jeg ser når jeg står op :)
Nye sko fra Posh Shoes
Bullboxer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar