mandag den 19. december 2011

19. december - rød jul

Hvorfor hader verden mig? I dag har jeg taget mig sammen og købt en ny flaske ketchup, og da jeg skal stille den ind i køleskabet, taber jeg den naturligvis. Jeg tænkte bare; åh nej - nu ryger proppen garanteret af og så står der en stråle ketchup lige op i luften... Men nej nej, plastikflasken flækker og der er ketchup over alt! FML, så var der lige pludselig rød jul ude i køkkenet... Fedt... Og for det ikke skal være løgn, så flækkede jeg faktisk også en negl på arbejdet i dag :( Yes I know, my life is so hard...

Heldigvis har jeg masser af dejlige gaver fra min vidunderlige familie og mine dejlige venner og veninder, som jeg kan glæde mig over :) Jeg har bare holdt en hel masse fødselsdag i sidste uge og det er altså også derfor jeg bare slet ikke har fået blogget - undskyld søde læsere, snart er den sidste eksamensopgave afleveret og så er der ferie resten af december - fuck det bliver godt!

Der bliver ikke noget 'dagens outfit' i dag, tilgengæld får I lov at se én af mine nye fine gaver :)

Først skal vi, som altid, omkring mine sko, som lige pt. er støvler :) Dagens små støvler her er fra Bianco Footwear :) - de er ret gamle, 5 år - måske 6? Men uanset er jeg faktisk ret glade for dem :) Jeg får dem desværre ikke brugt så meget? jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge dem sammen med? Nogle gode forslag? ...måske bare jeans og en sød bluse? en cremefarvet en af slagsen... Jeg er vild med farven på støvlerne, den er så evigt smuk og læderet er også ret flot, og så synes jeg lidt, at de ligner sådan nogle små alfesko, med snøren bagpå? De er altså ret søde - jeg håber de holder nogle år endnu :) De er desværre ikke foeret.

Dagens julegaveønske 
Dagens julegaveønske må absolut være jordens smukkeste kjole! Kjolen er fra Forever Unique og koster 2979 kr. hos Nelly.com - jeg er fuldstændig solgt - den er vidunderlig! åh, men knapt 3000 kr. er bare mange penge og specielt her sidst på måneden i december :( Øv øv øv.... Søde søde julemand, send mig denne vidunderligt smukke kjolen, den kunne være helt perfekt til nytår! ...og alt andet :)!!! Kjolen har smukke sten foroven og 4 lag tyl forneden - B-E-A-UTILFUL!   
(Husk I bare kan klikke på billederne for at se dem i en større format)

Jeg startede forresten på at skrive min egen klumme for JegElskerMode i tirsdag. Fremover vil I kunne finde et personligt klummeindlæg fra mig eller JEM's anden klummeskribent Signe Søgaard, én gang om ugen. Har I lyst til at læse mit indlæg fra sidste uge, om at være studerende i december, så klik lige her :) Go ahead, just do it... 

Inden jeg forlader jer, til fordel for min elendige sprogopgave, får I lige lidt billeder af mine nye Marc by Marc Jacobs øreringe, som jeg fik i onsdags (da jeg blev 22 år!!!) af mine vidunderlige søskende, Kris & Ida, og Kris' søde kæreste Cecilie :) Thank you <3 I er elsket! Men det ved I vis godt :) ... 

Nye øreringe! Er de ikke bare fine!?

Hej for nu...

2 kommentarer:

  1. Lækre øreringe! Du er måske lidt af en Marc Jacobs - ekspert?
    Fik en Marc Jacobs taske i julegave - måske.. Kunne godt bruge noget hjælp på dette opslag, do you mind checking?

    x Nikoline, god jul!

    http://blogbyborup.blogspot.com/2011/12/hjlp.html

    SvarSlet
  2. Hej Nikoline. Ekspert er måske så meget sagt, men jeg har kigget lidt på det og skrevet et svar til dig på din blog :)
    Rigtig glædelig jul og godt nytår.
    Mvh Lise :)

    SvarSlet