torsdag den 22. december 2011

22. december - Lillesøs Ida gæsteblogger!

Lise & Ida
Hola Lovers! You are in for a treat this evening; ingen mindre end min vidunderlige lillesøster, Ida, vil nemlig gæste-blogge for jer i dag :) Så jeg vil lade hende overtage herfra... Enjoy :)


Hello Lises bloglæsere..

Ida i dagens outfit - læs mere om det længere nede
- Bær lige over med mig, når nu det er mit første indlæg (muligvis også sidste)..
Skal i hvert fald fortælle om et par af Lises sko, det er jo rimelig obligatorisk på den her blog..
også om lidt juleønsker fra mig, og så får I nok også lige mig og Lises outfits fra i dag :-)

Men - Jeg hedder Ida, og er jo så Lises littlesister :-)
Jeg går i 1.g på gymnasiet i Hjørring - ikke pisse spændende.. - og jeg arbejder i Vero Moda, også i Hjørring selvfølgelig. Jeg tror gerne jeg vil være Fotojournalist eller noget Freelance photographer i fremtiden, men lige de slags planer har jeg ændret mange gange, så intet er sikkert.

Støvlen her er fra Bianco - ca 2 - 3 år gammel. Jeg kan så fortælle jer at den også findes i lilla, endda i mit skab :-) den er også vældig fin..
Jeg ville nok bruge den sorte sammen med sådan en brun indianer-like brunlig kjole som jeg har, fordi støvlen altså har et lille præg af den stil.. med sorte strømpebukser, sort tørklæde og min sorte læderjakke, for at gøre det lidt råt..

De lilla støvler kunne bruges til nogenlunde det samme sæt, bare en sort kjole i stedet for en brun selvfølgelig!

Dagens 10 julegave ønsker.
Jeg har tilladt mig - ikke bare at finde et - men 10 julegave ønsker :-)
Here you go!:
1.Vans! (Authentic Lo Pro) Black/White ca. 500 kr.  
2.Body Butter fra The Body Shop
3.Gucci Flora – Eau fraiche 30 ml, 385 kr. 
4.Madina Wool Black Dress by Malene Birger 2200 kr. 
5.Ab Circle Pro (mavetrænings maskine) 2000 kr. fra TVSHOP
6.Løvernes Konge på dvd 180 kr.
7.LINEA CROSS OVER Pung/skuldertaske i lak til 130 kr. fra Bianco
8.P.S. I Love You på bog af Cecelia Ahern til 87 kr. på Amazon.com (på engelsk)
9.ELISE HOOD fra Ginatricot, 199 kr.
10.PENGE i stakkevis.

Det er jo sådan noget ALLE har brug for!
Dagens outfits 
Vi var oppe og besøge vores farmor i dag, og derefter en tur oppe i byen (Hjørring) for at ordne de sidste julegaver. Og følgende havde vi på:
22/12-11 / Ida:
Sølv bluse/strik: Only / Sort lang skjorte: Vero Moda / Sorte strømpebukser: Wolford / Lang sølvhalskæde: Vintage / Støvler: Bianco Footwear / Sorte hjerteøreringe: Pieces 

22/12-11 / Lise:
Gul strikbluse/tunika: Vero Moda / Sort Halterneck top: H&M / Sorte jeans: Cheap Monday / Lang sølvhalskæde: Susanne Friis Bjørner / Sko: Bull Boxer 
  

Det var hyggeligt at blogge til jer, sov godt. God jul! Xoxo Ida!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar