fredag den 2. december 2011

2. December med Jimmy Choo

Jeg er den heldige ejer af denne smukke hvide kjole
Hej kæreste læsere :) Glædelig 2. december :)
ih, jeg har et fint julegaveønske at vise jer i dag :)! Jeg er også lidt mere i julestemning i dag :) jeg skal nemlig til julefrokost med min skønne klasse i aften :) ...og jeg glæder mig! men jeg har naturligvis tøjkrise - lige pt. tror jeg, at jeg tager min hvide kjole fra Goddiva på - men nu må vi se, jeg kan nå at skifte mening 1000 gange fra nu af og til i aften ;)

Nå, jeg vil fortælle jer lidt om nogle af mine sorte sko :) Det er par nr. 30 i den sorte samling - min skosamling tæller i alt 145 par lige for tiden :) og soon to be more, forresten - jeg var nemlig lige på job i den nye Posh Shoes oppe i Bruuns Galleri i går - og OMG der er bare mega mange lækre sko - butikken er virkelig et besøg værd! - så kære læsere; hvis I er i Århus, så slå et smut forbi Posh Shoes i Bruuns Galleri, butikken ligger skråt overfor Matas i stueetagen! 


Men tilbage til mine fine sorte sko :)! Dagens sko er fra Blink (som laver rigtig mange fine stiletter, til fine priser!) og forhandles lige nu hos Blondie & Buster (Århus) til 299,- = ingen penge! Trods den lave pris sidder stiletterne her bare SÅ godt på mine fødder, men nu er de jo også i satin, så der er ikke rigtig noget der skaver ;) Stiletterne her er jo oplagt til både julefrokoster og nytår! Jeg tror dog bare jeg er ude i sølv sko til nytårsaften? det afhænger lidt af kjolen? Jeg har ikke helt bestemt mig endnu - og det var lidt af et sidespring! undskyld! ... Stiletterne her vil jeg måske bruge i aften sammen med den fine hvide kjole og en sort blazer :) Men skal man så have hudfarvet eller sorte nylonstrømper på? dilemma dilemma! Men uanset, er jeg sikker på, at mine nye stiletter og jeg nok skal blive rigtig gode venner :) Jeg har allerede haft dem på én gang, til fødselsdagsfest hos min skønne veninder Janie & Tilde i november :) 

Dagens julegaveønske 
Jimmy Choo Icons stilet til omkring 10.300 kr.!
Dagens julegaveønske er helt igennem fantastisk.
Som en svoren og højt elskende Jimmy Choo fan blev jeg jo elle vild, da de for en månedstid siden lavede Icons kollektionen. Icons er Jimmy Choos bedste designs gennem tiden, genproduceret med et nyt og edgy touch! Det er medstifter Tamara Mellon som har stået for kollektionen, hun kan virkelig noget! De er så fantastiske! Min egen Jimmy Choo yndling, påfugleskoen er med i kollektionen! JUBIIIIIII! Både som den originale smukke udgave, men også som en ny edgy, sort påfuglesko med plateau! Den er virkelig fed! og det bliver den som jeg har valgt, til dagens julegaveønske... Ja, den må gerne beundres! Den smukke sko her koster 1395 euro! (= ca. 10.300 danske kroner!) - Så ja, den er vildt dyr - men også vildt smuk! og man har vel lov at drømme - specielt her i julen :)? Hele kollektionen kan ses her. Stiletterne kan købes på Jimmy Choos webshop
Slå forresten et smut forbi Jeg Elsker Mode, hvor I kan læse min fine artikel om hele kollektionen - klik her :)
Tamara Mellon
Og inden vi runder Jimmy Choo helt af, så må jeg desværre meddele jer denne vildt sørgelige nyhed (don't shoot the messenger): Tamara Mellon har valgt at forlade Jimmy Choo :'( 
Den smukke Tamara stiftede i 1996 Jimmy Choo firmaet, sammen med skomager Jimmy Choo og har siden været firmaets ansigt ud af til. Hvorfor Tamara har valgt at forlade det fantastiske firma ved jeg desværre ikke, måske det har noget at gøre med, at firmaet tidligere i år blev opkøbt af schweiziske Labelux for 800 millioner dollars? Who knows? Joshua Shulman, Jimmy Choo's direktør, forlader også firmaet? men siger at det er uden sammenhæng med Tamara Mellons afsked. Pyh, det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå Jimmy Choo i fremtiden, og ligeledes bliver det spændende hvad Tamara Mellon finder på :) Færdig i modebranchen er hun forhåbeligt ikke!  

Det var alt fra mig for i dag :) Rigtig glædelig 2. december og god weekend! 
Xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar