onsdag den 21. december 2011

21. december godnatlæsning

Dagens outfit - se længere nede :)
Hej Læsere :) jeg kan vis lige nå et lille godnat indlæg, inden klokken slår tolv :) Jeg håber I har haft en dejlig dag og er ved at glæde jer til jul? DET GØR JEG I HVERT FALD! Jeg er taget hjem på juleferie - hjem til det nordjyske - og her er sne! tror det eller ej :) ... Så føles juleaften lige pludselig lidt tættere på :) Også fordi jeg fik lov at føle jule-stressen i dag; da jeg ville slå et hurtigt smut omkring Århus gågade, for at købe nogle af de sidste julegaver. FØJ, hvor var der mange mennesker! og det kan et travlt lille menneske som jeg naturligvis ikke tage mig af, selv om man kan føle sig nødsaget i menneskemylderet! Så det sidste af mine julegaveindkøb vil blive gjort her i Hjørring - og det glæder jeg mig nu også til :) Mon ikke min søde lillesøster vil hjælpe mig? Hun har jo trods alt juleferie...
Nå nok om julegaver, julestress og juleindkøb og mere om sko :)! Dagens støvler er et par lange overknee læderstøvler fra Bianco Footwear. Jeg vil skyde dem til at være 3 år gamle. Jeg har faktisk også de fine støvler her i en lækker cogniacfarve. Støvlerne er fine fordi de er klassiske, men har alligevel en moderne feel med deres mulighed for overknee. Jeg kan dog også brætte dem ned til under knæet, hvilket jeg nok er mest til, lige for tiden. Jeg får ikke brugt de lækre støvler her så meget lige pt., jeg er nok mere til korte støvler denne vinter. Alligevel, holder jeg af støvlerne her - og jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg nok skal få dem brugt igen :) Jeg tror de kostede 1600 kr. - så andet ville da også være synd! 

Dagens julegaveønske 
Jeg aner naturligvis ikke hvilke model dette er?
Dagens julegaveønske er intet mindre end en iphone! Jeg er vis ved at være et af de eneste mennesker her på jorden, som ikke har en iphone efterhånden! OG JEG VIL OGSÅ HAVE EN! Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg meget hurtigt ville få den ødelagt, eller i hvert fald som minimum flække skærmen - jeg er jo uendeligt klodset... Men jeg kunne bare godt tænke mig en alligevel! Så kunne jeg gå på facebook hele tiden og finde vej når jeg er faret vild (hvilket sker oftere end jeg gerne indrømmer) og alle den slags fancy ting - jeg kunne virkelig godt tænke mig en... Den skal naturligvis være hvid... Men har jeg råd? nej nej... JEG HADER AT VÆRE PÅ SU!!! 

Dagens outfit 
Fandt lige mine højt elskede shiny chinos i skabet i går aftes, så dem skulle jeg naturligvis have på i dag...
21/12-11:
Hjemme hos mine forældre :)

Hvid bodystocking-skjorte: Vero Moda / Sort top: H&M / Sorte chinos: Only / Sorte blondestrømper: Bianco Gear / Sorte ballerinaer: Wonders / Lang sølvhalskæde: Susanne Friis Bjørner

Inden I går helt i seng, så se lige min artikel om praktiske vinterstøvler this season på JegElskerMode - Moonboots mere eller mindre - Klik her :) 
Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar