torsdag den 8. december 2011

8. December

Min yndlings Julie & jeg til julefrokost hos skønne Marie Louise i lørdags
Overspringshandling? Ja, det kalder man det vis når man blogger i stedet for at skrive sin synopse færdig... Det er bare så kedeligt og jeg bliver aldrig tilfreds alligevel. I går brugte jeg hele dagen på at skrive synopse til mit selvvalgte emne i Akademisk Formidling, kun for at slette det hele igen, da jeg synes det var lort! Og det selv om jeg skrev om QTV!? Nu er jeg startet forfra og prøver trash-realisme i stedet :) så ser vi om ikke det går bedre.... KRYDS FINGRE! Det er jo egentlig begrænset hvor meget en synopse kræver af mig, den skal jo ikke være særlig lang - men af samme grund skal den bare være perfect... det tror jeg dog ikke den bliver :( 
Men jeg er også bare ligeglad, jeg vil hellere blogge til jer :) Som jeg fortalte sidst, har jeg jo pyntet min lejlighed op til jul, jeg er dog ikke helt færdig, da jeg mere eller mindre løb tør for plads sidst - men jeg tror jeg vil smutte ned i byen i dag (overspringshandling) og købe sådan nogle små kroge til at sætte i loftet, så jeg kan hænge flere fine julekugler op :) Jeg har forresten fået VERDENS SMUKKESTE JULEKUGLER! Og kære læsere, I kan desværre ikke selv erhverve jer tilsvarende, da det er en slags arvestykke - så man kan ikke købe dem mere... Jeg har fået dem af min vidunderlige veninde Marie Louise, som har fået dem af sin mor, som ville smide dem ud??? Marie Louise kunne dog straks spotte, at det liiige var mig, så sørme ikke om jeg fik lov at få dem :) JUBIIII! Jeg elsker dem! De er SÅ smukke! Desværre ved jeg ikke helt hvor de skal være? De skal jo have ærespladsen ikke? Men hvor er det så? Jeg arbejder på problemet, og smider et rigtig fint billede ind, så snart jeg har fundet en løsning på problemet - indtil da kan I nyde 2 billeder af mine smukke nye julekugler (ja, det er helt i orden (og ganske naturligt) at være vildt jaloux). 

Jeg har desuden erhvervet mig 2 par nye sko den sidste uges tid og jeg er very excited about begge par :) Det ene par skal I få lov at høre om lige om lidt, det andet par tager vi imorgen ;) 

Det ene nye par er disse viiiildt lækre små snørresko fra Shoebiz. De har den blødeste rågummi sål og foer! Mmmh jeg siger jer, søde læsere, de er en drøm for mine fødder at komme i :) Skoene er af ruskind.
Jeg er, som tidligere nævnt, total solgt til lak på sko lige for tiden - så den lille laksnude er jeg selvfølgelig vild med :) 
Jeg bruger mine fine små sko her sammen med stramme sorte jeans, gerne smøget lidt op, så mine sko virkelig kommer til sin ret... og så gerne en t-shirt og en blazer :) Generelt vil jeg bare bruge dem ret meget sammen med stramme sorte jeans :) 
Skoene er købt i Blondie & Buster her i Århus og kostede vis 999 kr.?

Dagens julegaveønske 
Ih, jeg synes dagens julegaveønske er mægtig fint! Det er nemlig denne smukke lysekrone fra Home Art! Den koster 1499 kr. hos Bahne og er jo bare beautiful! Jeg er ved at lave min lejlighed om, efter at have smidt min tidligere kæreste ud, og i den forbindelse skal jeg have en smuk lysekrone over mit spisebord (som også skal skiftes ud!) og der ville denne smukke lysekrone være perfekt! Godt jeg snart har fødselsdag :)! 
Lysekronen er 6-armet og er med glasprismer :) iiih, bare den var min!
Den smukke lysekrone kan købes på www.bahne.dk - er det forresten kun der synes deres hjemmeside er røv langsom?

Inden jeg kaster min opmærksomhed på min kære synopse igen, vil jeg lige dele de fine billeder af mine nye smukke julekugler med jer - og et par billeder af mine nye Shoebiz sko også :) enjoy... 

Verdens smukkeste julekugler!!!
Misundelig? det kan jeg godt forstå...
Jeg ved godt billederne af mine nye skønne Shoebiz er lidt mørke, det er fordi jeg slog blitzen fra! Når jeg tog billederne med blitzen blev skoene helt grå at se på - og de er altså sorte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar