onsdag den 30. november 2011

Drømmer om mindre travle tider!

Min Skønne Søster og jeg på ferie i Tyrkiet sommeren 2011
Hej Søde Bloglæsere :) Jeg håber I har en god uge indtil videre :) og nød den forrige weekend? Det gjorde jeg ihvertfald! Jeg hyggede i Blondie & Buster i fredags til Open By Night i Århus sammen med skønne Katrine Lærke helt indtil kl. 23! Lørdag stod den på redaktionsmøde og julefrokost med JEM! Ih det var også skønt og inspirerende kan jeg godt sige jer! Søndag tog jeg hjem til min dejlige familie i Hjørring og tilbragte søndag og mandag med dem :) Men pyh et stormvejr i Nordjylland! Mandag aften hoppede jeg så på toget tilbage til Århus, desværre uden mine nøgler, kunne jeg konkludere, da jeg stod udenfor lejligheden 00.20 natten til tirsdag! ØØØØV! Godt jeg har min fantastiske veninde Julie som jeg bare kunne crashe ved ;)! 
Men bare rolig søde, bekymrede læsere, jeg er kommet ind i min lejlighed igen ;) og jeg har det fint :)! 
Desuden er jeg lige blevet færdig med min medieopgave til på fredag! YEEEEES! Julefrokost med hold 3, med næsten god samvittighed :)! ...jeg har desværre lige en synopse, sprogopgave og 2 mundtlige eksamener endnu! 

Nå skoene I skal høre om i dag er købt i Tyrkiet i sommers. De kostede ingenting, 100 kr. eller sådan noget? Skønt ikke? Jeg er vild med træ-looket på hælen og så er kilehæle jo lige mig om sommeren (og også lidt om vinteren) - jeg synes kiler er fantastiske på sandaler! Jeg vil bruge de smukke sko her sammen med shorts og en hvid sommerskjorte - så det bliver nok ikke lige nu, men til sommer - så skal jeg nok få dem brugt ;) 
Mærket er mig naturligvis total ukendt?

Nå søde læsere, det var alt for denne gang! Stadig lidt sløvt, JEG VED DET GODT! Jeg lover jeg tager mig sammen imorgen, hvor vi kan fejre 1. december sammen :) og traditionen tro, vil jeg jo smide rigtig gode bud på fantastiske julegaveønsker herind :) Så det kan I da glæde jer til? Og så skal jeg nok tage mig sammen til januar og komme i gang med nogle spændende interviews igen :) Lige nu har jeg altså bare så travlt! Det beklager jeg, men jeg er SÅ glad for I gider blive ved med at læse min blog alligevel, jeg bliver så glad hver gang jeg går ind og læser mine læsertal :) 

I kan lige få den her inden jeg slutter :) Birdy - Skinny Love ... DEN ER HELT FANTASTISK!


XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar