lørdag den 12. november 2011

Sweet for my sweets

Min skønne veninde Simone & Jeg gør bylivet i London usikkert 18/2-11
Hola my sweets :) How are you today? Jeg håber I har det lige så godt som mig :) Trods en lille hovedpine, er jeg altså bare i så godt humør :) Jeg var nemlig til fødselsdag hos mine to skønne og smukke veninder Janie og Tilde i går :) Og det var så hygge hygge hygge - jeg var nemlig i fantastisk selskab, og det er jo bare lige til at blive i godt humør af :)! Og om en times tid skal jeg se min dejlige familie :) Så bliver det vis ikke bedre :)? Ventetiden, tænkte jeg, at jeg kunne fordrive her med jer :) 

Stiletterne jeg vil fortælle jer om i dag, har jeg faktisk slet ikke fået brugt endnu - meeen, jeg købte dem også mens jeg gik på krykker, så givetvis kunne jeg jo ikke lige bruge dem på det tidspunkt. Jeg købte dem i Magasin sammen med min helt igennem vidunderlige veninde Simone - Har jeg fortalt jer om hende? Hun er jo intet mindre end fantastisk, desværre har hun dog forladt mig til fordel for a life in the fashion fastlane i London, hvor hun lige nu går på Central Saint Martins College of Art and Designs - imponerende, yes I know! Jeg var dog rimlig hurtig til at tilgive hende for hendes fravær, da det giver mig den bedste undskyldning for at smutte til London i ny og næ... og så forventer jeg jo, at hun supplerer mig med masser af materiale, som jeg kan skrive om, når hun bliver famous fashion designer :)! (og så er hun vis også sød til at skrive og holde kontakten - på trods af de mange kilometer imellem os :))...
- Men altså stiletterne købte jeg så sammen med skønne Simone. De er fra Redherring og er faktisk en special edition! De var ikke særlig dyre, 300 kr. eller sådan noget - amazing! Any ways, jeg elsker dem! De er SÅ ladylike, jeg synes de er så fine! Hælen er også forholdsvis støttende, så det er jo positivt, og sling-back'en bliver faktisk siddende på foden (kæmpe plus!). Farven er selvfølgelig lige mig! Jeg vil nok bruge dem sammen med sorte outfits, sorte kjoler osv. - andet bliver lige farverigt nok, tror jeg? og altså: Better safe than sorry! Forhåbeligt får en jeg chance for at bruge de fine stiletter her til de kommende julefrokoster i år :) 

Nå, søde læser - det var alt for denne gang :) Nu vil jeg vende min opmærksomhed mod min næste artikel til jegelskermode.dk - den skal handle om moonboots -looket i vinterkollektionerne i år :) Jeg tror det bliver ret spændende, så hold lige øje med det skønne onlinemagasin. Lige nu, kan I både finde min artikel om Jimmy Choo's Icons collection på forsiden samt mit indlæg om Lisbeth Salander hos H&M - jubii :)   
XoXo
En lille smagsprøve på min kommende artikel hos jegelskermode.dk om moonboots-looket denne vinter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar