torsdag den 10. november 2011

Mmmmh Nougat!

Min højtelskede bonus niece Isabella og jeg til 50-års fødselsdag
Kære Blog - Kender I det, at det er ikke fordi jeg har foretaget mig det vilde i dag, jeg er bare træt alligevel? Sådan har jeg det i hvert fald lige nu. Men jeg har smidt mig på sofaen og så ligger jeg bare her og hygger lidt med facebook OG så tænkte jeg, at jeg lige kunne blogge lidt til jer :) Jeg ved godt, at det ikke bliver til de vilde blogindlæg for tiden, og det håber jeg I kan tilgive mig - jeg skal bare lige finde overskuddet igen, you know?

Wedges lige til at spise
Men sko kan jeg da altid skrive om :) Og jeg vil kjempe gerne fortælle jer om mine eneste og yndigste nougatfarvede sko :)
De fine wedges her er fra Bianco Footwear og var et af mine sidste personalekøb, inden jeg stoppede i Bianco. Jeg er glad for dem. Kilehælen gør, at de er skønne at have på og looket er bare sødt! Jeg elsker farven, den runde snude og hælen selvfølgelig. Jeg har kun fået brugt dem 3 gange eller sådan noget, men jeg er super glad for dem. Jeg havde dem blandt andet på til min nu tidligere svigermors 50-års fødselsdag i september. Jeg havde dem på sammen med en super sød cremefarvet kjole og lyserød blazer - det var ret fint :)
Any ways, det var alt fra mig for denne gang søde læsere :)
Blog to you soon :) Husk I kan jo finde artikler fra mig på www.jegelskermode.dk - lige nu ligger min artikel om Jimmy Choo's nye Icon Collection på forsiden - så slå et smut forbi, for lidt godnatlæsning :) GODNAT :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar