mandag den 7. november 2011

Karneval 2011

Karneval 2011 - Find Nemo :)
Hello my lovely's :) Mens jeg går og overvejer hvordan bloggens nye design skal se ud, tænkte jeg, at jeg lige kunne opdatere jer, på min skostatus pt. :) Der er jo kommet en del nye sko til, som jeg slet ikke har fået opdateret jer omkring :) Så det får I lige et kort indlæg om her :) 

Mine Karnevalssko 2011 
Karneval i Aalborg 2011 havde i år temaet: Sexologisk have - lidt plat! Ja, det er vi helt enige om! Ikke desto mindre var det en udfordring at finde på, hvad min skønne veninde Julie og jeg skulle være! Det skulle jo selvfølgelig være et dyr, men tro det eller ej, så mange dyrekostumer er der faktisk ikke at finde på nettet (og nej, det var ikke en mulighed at lave kostumet selv! det er dyrt og besværligt!). Endelig faldt vi dog over de fine 'Find-Nemo-kostumer'www.narremissen.dk - ja, virkelig ækelt domænenavn, men fine fine kostumer! Narremissen.dk har rigtig mange flotte kostumer til fornuftige priser og så er de også hurtige til at levere, så kun plusser herfra! ...Til vores yndige kostumer skulle vi naturligvis have os nogle sko - og som de fleste der har været til karneval ved; så fungerer stiletter bare ikke skide godt i kildeparken. Desuden var chancen for at skoene overhovedet ville overleve karnevalet ikke specielt gode, så de skulle bare være billige! Og det var de også, de kostede nærmest ingenting! (50 kr!) og er fra A-Z - Men de fungerede efter hensigten og overlevede faktisk også. Så nu har jeg mig et par helt plain hvide ballerinaer, som jeg ikke behøver være øm over - det er jo fint!
Karnevalssko 2011.

Det giver mig nu 7 par hvide sko :) Egentlig ville det have været 8 par, hvis det ikke var fordi, mine hvide åbne ballerinaer fra Italien for nyligt gik til da jeg vred om :( ØV! Bye bye shoes....


Nå det var vis alt fra mig for i dag - Nu tror jeg, at jeg vil rette min opmærksomhed mod Akademisk Formidling og glæde mig til jeg har fri, så jeg kan besøge min skønherlige veninde Marie Louise :) 
XOXO



Karnevalsskoene!
Den nye smirnoff var ikke et hit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar