fredag den 25. november 2011

All Stars og Onsild

Min højtelskede Julie og jeg til Danmarksmesterskab i Rundbold
Godmorgen læsere :) I et desperat forsøg på at holde mig vågen (til denne gudsforladte lorte forelæsning om brugen af 's' i det københavnske sprog???) tænkte jeg, at jeg lige ville skrive til jer lidt :) Jeg håber I går en herlig weekend i møde, lige som mig :)!
Jeg vil forresten, så vidt muligt, gøre mit bedste i dag, for ikke at lyde så frygtelig negativ.

Det er ikke så længe siden jeg skrev til jer, om mine lyserøde All Stars :) I dag får I så lov til at hilse på mine sorte Converse All Stars light også :) Jeg må nok indrømme, at jeg ikke får brugt mine All Stars en helt masse - men jeg er nu glad for dem alligevel og glad for at have dem. De sorte her har jeg vis brugt sådan 5 - 6 gange efterhånden :) En af gangene var til den her FANTASTISKE gymnastikfest, som jeg var til i Onsild i starten af oktober :) Festen var arrangeret af Fantasterne (en gruppe helt igennem fantastiske gymnaster fra Nordjylland) og blev holdt på Onsild Idrætsefterskole, eller nærmere i deres hal i hvert fald. Jeg havde SELVFØLGELIG ikke mine All Stars på til selve festen, men jeg havde dem på inden. Vi mødtes nemlig lørdag kl. 14 til uofficielle Danmarksmesterskaber i rundbold - og i den forbindelse vil jeg da gerne lige fortælle jer, at jeg nu kan kalde mig uofficiel Danmarksmester i rundbold :) ...Men back to my point: til rundbold havde jeg mine All Stars på :) Det var bare det jeg gerne ville sige :) 
Jeg tror ikke der er så meget mere og sige om All Stars'ene her :) I kender dem vel :) ... Har I forresten set de smukke smukke All Stars i brun læder, eeeej de er flotte! Dem tror jeg, at jeg vil ønske mig i julegave måske :) dem og en lysekrone :)!

Billedet her er tyvstjålet fra Brandos.dk
Inden jeg smutter for denne gang, søde læsere, vil jeg lige linke til min seneste artikel hos jegelskermode om ankelstøvler this season - klik her for at se og læse :) 
Jeg ved godt mine blogindlæg her på bloggen fortsat ikke er så indholdsrige, jeg har bare så lidt tid og overskud lige pt. jeg looooover det skal nok blive bedre snart :) Traditionen tro, tager jeg julegaveønsker op til december :)

God Weekend :)!
Xoxo

VINDERHOLDET! I de (uofficielle) Danmarksmesterskaber i Rundbold 8/10-2011
Forskrækket og lidt bange, da jeg opdagede min lettere skræmmende holdkammerat Kasper stod LIGE bag mig.
Niels fejre at vi klarede os så helt kanon i rundbold!
Tro dog ikke at vi kom let til sejren, der var naturligvis sportsskader involveret, av av!

1 kommentar:

  1. Hej Lise, Jeg vil høre om jeg må bruge dit billede af VINDERHOLDET i en rapport jeg er ved at lave om spil? Jeg skal beskrive hyggen og det sociale sammenhold der kan opstå i og med spil - og det lyser jo langt ud af jer :) Rapporten er til Danske Spil, og billedet er blot til illustration af pointer - jeg vil selvfølgelig ikke bruge billedet uden dit samtygge. Mvh Kristine Rømer

    SvarSlet