torsdag den 17. november 2011

Kedsomhed og kondisko

Min billedskønne lillebror fyldte i mandags 20 år :) Tillykke Kris!
Jeg burde jo egentlig spidse ører og lytte rigtig godt efter i Sprogvidenskab lige nu. Men jeg kan simpelthen bare ikke koncentrere mig om dialekter og dialektologi, 3 timer i træk! There is no way in hell...

Men jeg vil gerne blogge til jer tilgengæld, kære læsere :)

Jeg håber I har haft en god uge :)? Det har jeg i hvert fald! Jeg var hjemme i Hjørring sidste weekend til min lillebrors 20-års fødselsdag, som vi fejrede lørdag og mandag (hans rigtige fødselsdag!) - hvor min undervisning praktisk nok var aflyst :). Ellers har jeg bare arbejd'arbejd'et og druknet i lektier - det skal blive godt at komme på den anden side af fredag :)

Skoene jeg vil fortælle jer om i dag, er et par pinke Converse All Stars! Og I tænker nok, men der er da ikke hæl på? Nej det er der ikke, men de er bare fine at have, til de der lidt mere afslappet begivenheder, I ved :)? Og så er pink jo sødt nok, synes I ikke :)?
Jeg synes modellen her er ret sød! (og har den faktisk også i sort :)) - den er lidt mere feminin end den oprindelige All Stars model og det kan jeg jo godt lide :)
Jeg har ikke lige fået dem brugt endnu, men mon ikke jeg nok skal nå det også ;)

Kristen Stewart til præmiere på den nye twillight endnu i stiletter
Inden jeg slutter i dag, vil jeg altså lige svine Kristen Stewart - ikke, at jeg ikke er fuldstændig solgt til Twillight sagaen - det er jeg da! Og i går havde den seneste Twillight film præmiere (JUBIIII!!!) og jeg ville da give min højre arm for at være Kristen Stewart og date Robert Pattinson og få lov at gå til gallapræmiere (og så oven i købet i en Valentino kjole!) og bare i det hele taget medvirke i den fantastiske Twillight. Men det gør hun sig bare slet ikke fortjent til!
Til præmieren i London i går troppede Kristen Stewart op i en smuuuuuk smuk smuk smuk Valentino kjole og fine peeptoe-stiletter (og desuden med Robert Pattinson under armen!) - men så gik der fandeme ikke ret lang tid, så skiftede hun stiletterne ud med kondisko? OMG! En eller anden skyd hende (ikke en bogstavelig opfordring!)! Hvad fanden tænker hun på? Hun gør sig på ingen måde fortjent til hverken Robert (ja, vi er på fornavn) eller den smukke Valentino kjole. SHAME ON YOU KRISTEN STEWART! ...Der fik hun da lige blacklistet sig selv i modeverdenen.
I'm out :) Blog to you later ;)

Nej nej nej nej NEJ! Nike Sneakers sammen med en Valentino kjole er altså bare ikke i orden!

3 kommentarer:

  1. Hvor henne har du købt de pinke converse sko med tynd bund?:)

    SvarSlet
  2. Hejsa. Du kan få dem på converseshop.dk
    Mvh Lise :)

    SvarSlet