torsdag den 3. november 2011

Nye stiletter hjælper jo på det meste

I efterårsferien var min søde søster og jeg et smut forbi Aros Rainbow Panorama
Hvordan skal man starte, når man har været væk så længe? Når der er så meget man gerne vil sige, men alligevel ikke vil sige for meget. Det er lang tid siden jeg sidst har blogget til jer, jeg ved det godt. Først tog studiet alt min tid med en sprogvidenskabelig aflevering samt medieteoriopgave - jeg var fast besluttet på, at få blogget så snart opgaverne var afleveret. Men uforudsete hændelser har tvunget mig til at vende lidt op og ned på mit liv - og det har krævet tid og energi, så overskud har jeg overhovedet ikke haft. Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget og jeg ser fremad fra nu af :) 

Siden I hørte fra mig sidst har jeg fået nye sko (2 par faktisk :)!) og så har jeg fået job hos onlinemagasinet www.jegelskermode.dk. Hos Jegelskermode vil I kunne finde én artikel fra mig om ugen, så kig forbi, der er bestemt masser af godt læsestof derinde :) 

Nye stiletter fra Billi Bi
Det ene par af mine nye stiletter får I lov at se her. Stiletterne er fra Billi Bi og koster 999 kr. i butikkerne, de forhandles bl.a. hos Blondie & Buster samt Posh Shoes her i Århus. Jeg elsker de mørkebrune lakstiletter. Snuden er lige mig! den er så rå og på samme tid lidt klassisk - det ser man ikke ofte kombineret! Og jeg har virkelig en svaghed for lak for tiden :)! Samtidigt er den brune farve kombineret med lak faktisk ret nice, synes jeg :) Desuden er plateau'en med til at gøre skoen edgy og derfor ikke for, jah kedelig.
Jeg vil både bruge stiletterne til edgy outfits men også til den lidt mere klassiske afdeling, tror jeg. Jeg har kun brugt dem én gang indtil videre, men glæder mig til at bruge dem endnu mere :) De er forresten FANTASTISKE at have på! OMG! Jeg kommer jo aldrig i andre stiletter igen. Jeg må nok indrømme, at det kan sørme godt betale sig, at smide så mange penge efter stiletter af høj kvalitet. Stiletterne er forresten købt hos Blondie & Buster.   

Det var vis alt for denne gang fra mig, det var lige et lille indlæg, men i det mindste er jeg i gang igen :) Herfra er der vis bare at sige XOXO og nyd billederne :)

Stiletterne hos Posh Shoes i Århus C


4 kommentarer:

  1. De er virkelig bare super fede, tillykke med dem :)

    SvarSlet
  2. Hej Maja :) Tak for det! Mvh Lise

    SvarSlet
  3. Søs jeg elsker stilletter det er et lækkert par du har

    SvarSlet
  4. Hej. Mange tak for det :) De er også lækre at have på! Mvh Lise :)

    SvarSlet